Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
988
1.031
Ja precies. Ik weet niet zo goed hoe groot ze is maar als ik haar shows op YouTube zie zou het wel goed tot zijn recht komen in de Barn. Rond etenstijd ofzo.
Dat wordt Klub C hoor. Als ze zelfs Robyn al in Klub C durfden wegzetten, dan gaat Jessie Ware echt niet in The Barn terecht komen.
Als Roisin Murphy en Nothing But Thieves uiteindelijk ook in The Barn blijken te staan, dan is die die dag sowieso al redelijk stacked...

De show van Jessie Ware op Best Kept Secret 2022 was zowat het beste dat ik dat jaar heb gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.568
6.244
Dat ze maar kiezen, ziet er tot nu toe niet naar uit dat ik naar Werchter trek volgend jaar. 😅
Er is nog geen Benelux festival waarvan ik denk: Daar heb ik het geld voor over. Dat gezegd weten RW en PP in zekere zin er best nog aardig wat van te maken in zo'n mager jaar.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.663
Neen, eigen interpretatie. Denk dat iedereen die toch sowieso op Graspop verwachtte... Dan zien ze daar meer in zoals een Turnstile of Fever 333 in het verleden.
ik denk dat ze daar vooral de 4.5 miljoen maandelijkse streams op spotify in zien+ de vele malen groter aantal streams op tiktok + de AB die op een dag uitverkocht was tijdens het graspop weekend
alles wijst er op dat die band met gemak een lotto arena aan kan
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
178
128
Deze worp geeft me wel echt het gevoel dat het allemaal prima in orde komt.

Elke dag zit nog niet eens op de helft van de namen dus er zit nog genoeg leuks aan te komen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.098
8.758
Er is nog geen Benelux festival waarvan ik denk: Daar heb ik het geld voor over. Dat gezegd weten RW en PP in zekere zin er best nog aardig wat van te maken in zo'n mager jaar.
Van de 3 in Nederland springt DTRH er voor mij echt uit, maar dat komt bijna puur door de combo National/LCD Soundsystem. Meer binnen mijn smaak kan je bijna niet boeken.
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.721
2.398
Vooral heel blij met PJ, Jessie en Arlo. En nog een handvol namen, die ik ook wel eens wil zien, als er niets deftigs tegenover staat.

Objectief gezien een heel sterke affiche. Maar mis nog een paar 'favorieten' om mij volledig te overtuigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: redondo28 en visdave34

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.423
1.925
Er is nog geen Benelux festival waarvan ik denk: Daar heb ik het geld voor over. Dat gezegd weten RW en PP in zekere zin er best nog aardig wat van te maken in zo'n mager jaar.
Voor mij zijn er veel bands die in men Werchter playlist staan al terecht gekomen op de affiche. Maar die bestaan uit dingen die ik al gezien heb en daar wringt dan toch een beetje het schoentje.
Verder inderdaad nog niet het jaar om de horizon te verbreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jarne

Support act
14 feb 2013
977
298
30/100 namen gekend.
Daar moet nog normaal volgens route oa The Streets en Loyle Carner bijkomen, en een Parkway Drive.
En dan nog dingen als Romy en Overmono.

Ik zie het toch positief in. Als ze dan nog High Vis toevoegen spring ik helemaal gat in de lucht.
Exact het lijstje 6 namen die voor mij deze editie zouden afmaken!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.568
6.244
Van de 3 in Nederland dringt DTRH er voor mij echt uit, maar dat komt bijna puur door de combo National/LCD Soundsystem. Meer binnen mijn smaak kan je bijna niet boeken.
LCD Soundsystem had ik ook wel graag willen zien maar ook het affiche van DTRH vond ik nog niet sterk genoeg om er een ticket voor te scoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.663
met nog een parkway drive er bij de vrijdag ben ik wel verkocht voor een ticketje denk ik
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Ik denk dat vrijdag echt rap gaat verkopen staan veel namen die toch wel zeer populair zijn en het voor jong en oud goed doen echt wel slim geboekt is niet het meest niche rijtje wat je kunt boeken haha maar zal het gewoon heel goed doen bij een major.
Die donderdag mag nog wel wat erbij hebben maar zou nu al een weekend me kunnen vermaken
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Staat toch weer ‘more names will be revealed soon’ onderaan de post
Opvallend veel rock-bands in deze worp, misschien naar eind van de week toe nog 1 of 2 grotere pop-namen?
Sam smith & Hozier vanop de pinkpop-lineup bvb?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.663
PWD zou zichzelf bevestigd hebben voor de donderdag, niet de vrijdag.
ik zie die bevestiging wel nergens. ik hoop alleszins als het zo is dat ze zo hoog mogelijk staan. dat is gewoon een show die een lang slot nodig heeft en ideaal zelfs in het donker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken