Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Het RW dat reeds Arno, Hooverphonic, Ozark Henry, James Blake, Greta Van Fleet als subheadliners bombardeerde?
Ja maar die stonden allemaal voor een headliner waarbij we zoiets hadden van, ‘die dragen hun dagje wel’. Uit het blote hoofd Metallica, Radiohead, Muse enzo. We spreken hier nu over een dag waarop Maneskin ineens het licht uitdoet hè.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Ja maar die stonden allemaal voor een headliner waarbij we zoiets hadden van, ‘die dragen hun dagje wel’. Uit het blote hoofd Metallica, Radiohead, Muse enzo. We spreken hier nu over een dag waarop Maneskin ineens het licht uitdoet hè.
We kunnen niet inschatten hoe deze verkopen he. Voor hetzelfde geld loopt het als een malle.
Jammer dat Pinokkio van de radar is verdwenen, vermoedelijk in de cel naast Logic.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Ja maar die stonden allemaal voor een headliner waarbij we zoiets hadden van, ‘die dragen hun dagje wel’. Uit het blote hoofd Metallica, Radiohead, Muse enzo. We spreken hier nu over een dag waarop Maneskin ineens het licht uitdoet hè.
Volgens Jimmy draait de verkoop de beste van de overige drie beschikbare dagen he.

Ik vind Maneskin verschrikkelijke muziek, maar ‘t blijkt wel aan te slaan.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
En niet vergeten dat Yungblud toch ook sub was op Pukkelpop (oke vergelijkingen met RW gaan uiteraard niet helemaal op), dus dan zou derde laatste mij niet verwonderen... Snow Patrol, Yungblud, Sum 41 en Maneskin... Al vind ik sub voor Sum 41 dan wel hoog, maar in het rijtje van 4 dan wel een logische volgorde
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.732
Let’s do this again…. There are rumours circulating that The Last Shadow Puppets could be returning next year
👀


Op X en facebook wat geruchtjes. Graag geziene gasten
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Let’s do this again…. There are rumours circulating that The Last Shadow Puppets could be returning next year
👀


Op X en facebook wat geruchtjes. Graag geziene gasten
Die vond ik in 2016 helemaal niet zo super sterk, het was goed, maar toch niet zo bijzonder? Hoewel ik gewoon té hoge verwachtingen had toen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
The Last Shadow Puppets, vond dat een hele fijne show de vorige keer in 2016! Mag van mijn part snel nog eens terugkeren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Weet niet of je er stond, maar wij stonden aan de drankstand en tot daar was het dik feest zelfs in regen. Scoorde perfect hoe hij moest.
Publiek bij Stormzy was van het meest enthousiaste van heel het weekend. Heel goede show, en dat tweeluik met eerst die soulnummers met zijn band en dan die grimeknallers werkte erg goed. Bij een volgende zaalshow in België er zeker bij.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en pigital

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Zou vandaag om 8 uur geen mooi moment voor nieuwe namen zijn? Even Lekker de week breken
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
543
Zou vandaag om 8 uur geen mooi moment voor nieuwe namen zijn? Even Lekker de week breken
Als de verhoudingen met Pinkpop goed zijn, denk ik dat ze geen nieuwe namen bekendmaken voordat de voorverkoop daar a.s. zaterdag gestart is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken