Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.094
fb_img_1701243831310-jpg.7158


Gezien een deel van de line-up nu al overlapt met wat er tourt in de zomer, hoop ik dat we Miike Snow, Weezer en Portugal. The Man toch ook deze kant op zien komen.
Een tijdje terug dacht ik dat we Noah Kahan ook wel op Werchter zouden kunnen verwachten, want daar zit Live Nation ook achter. Maar die zit dan in de USA. Misschien al een geluk.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
175
145
Vriendin van mijn madam trouwt, waarmee ze samen gestudeerd heeft (nog geen 10j geleden) en we zien ze max 2x op een jaar. Dusja, niet heel erg dichtbij, maar ver genoeg?
Beste maat van mijn vriendin trouwt ook op Werchterzaterdag. Heb gewoon beleefd gezegd dat ik niet kon (en bleek dat ik niet de enige was), vriendin gaat dan met een plus one. Probleem opgelost! Zal ook fancy trouw zijn en is met spijt in het hart, maar sommige dingen staan nu eenmaal met rood in de agenda. Heen en weer rijden zie ik zelf niet zitten, ben je helemaal uit de festivalvibe.

Vorig jaar groot feest van de schoonouders op PKP-zaterdag. Dan wel heen en weer gegaan, maar echt ideaal is dat niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Heb me niet helemaal duidelijk uitgedrukt: mijn madam wil mogelijks ook de bruiloft overslaan voor RW, graag zelfs, maar ze durft niet goed. En ik durf niet zo goed te zeggen van “wat je ook kiest, ik ga sowieso naar RW hoor.” 🤭
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.987
4.062
Heb me niet helemaal duidelijk uitgedrukt: mijn madam wil mogelijks ook de bruiloft overslaan voor RW, graag zelfs, maar ze durft niet goed. En ik durf niet zo goed te zeggen van “wat je ook kiest, ik ga sowieso naar RW hoor.” 🤭
Op welke dag is de bruiloft?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Wel, de bruiloft is de zaterdag maar ze wil heel graag Avril Lavigne zien (nja, haha). En de donderdag zit ze ook bij Swift in Amsterdam, dus die dag mist ze sowieso al. Maar voor 3 dagen wil ze gerust combi doen en dan pik ik de donderdag al mee met ons gewoonlijk gezelschap.

Maar als ze ook nog eens de zaterdag mist, dan vindt ze de combo (uiteraard) niet meer de moeite waard en effe dagje overslaan in mijn geval zie ik niet echt zitten. Ben je zo uit de vakantie-modus en dat wil ik niet 😅
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Stukje prioriteiten natuurlijk, maar een bruiloft van je beste vriendin is, als ze het goed doet, een eenmalig iets. Dat zou ik niet overslaan voor een dagje festival. Dat festival kan elk jaar en anders een eventueel alternatief festival.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
293
144
Combi ticket binnen! en heb een vraagje: denken jullie dat we al een subheadliner (main stage) kennen? of waren die 11 namen allemaal undercard?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Stukje prioriteiten natuurlijk, maar een bruiloft van je beste vriendin is, als ze het goed doet, een eenmalig iets. Dat zou ik niet overslaan voor een dagje festival. Dat festival kan elk jaar en anders een eventueel alternatief festival.
Vriendin van vroeger vooral die we met moeite tweemaal per jaar zien en waar ik persoonlijk niks mee heb verder. Dus absoluut geen beste vriendin, but you got a point for sure!
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.631
Combi ticket binnen! en heb een vraagje: denken jullie dat we al een subheadliner (main stage) kennen? of waren die 11 namen allemaal undercard?
Als we kijken naar wat @jimmywe zei over de volgorde van grootste acts in RW's stories, met Sum41 als eerste en dus grootste naam, denk ik niet dat hier een subheadliner tussen zit. Die zullen ook wel een losse aankondiging krijgen.
Misschien dat er wel Barn-heads tussen zitten, al kregen die vorig jaar ook een aparte aankondiging?
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Als we kijken naar wat @jimmywe zei over de volgorde van grootste acts in RW's stories, met Sum41 als eerste en dus grootste naam, denk ik niet dat hier een subheadliner tussen zit. Die zullen ook wel een losse aankondiging krijgen.
Misschien dat er wel Barn-heads tussen zitten, al kregen die vorig jaar ook een aparte aankondiging?
De meeste Barn-heads kregen vorig jaar een aparte aankondiging: Editors, Rosalia, Fred Again. Alleen Iggy Pop zat in een drop met namen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Vriendin van vroeger vooral die we met moeite tweemaal per jaar zien en waar ik persoonlijk niks mee heb verder. Dus absoluut geen beste vriendin, but you got a point for sure!

Ah, maakte een mix van de twee berichten over bruiloft. Dat maakt het al wel iets anders, maar afhankelijk van hoe belangrijk een persoon is, zou ik toch eerder een festivaldag laten schieten dan de bruiloft. Maar als je iemand nauwelijks ziet verder, is het niet zo belangrijk inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.142
1.334
Als we kijken naar wat @jimmywe zei over de volgorde van grootste acts in RW's stories, met Sum41 als eerste en dus grootste naam, denk ik niet dat hier een subheadliner tussen zit. Die zullen ook wel een losse aankondiging krijgen.
Misschien dat er wel Barn-heads tussen zitten, al kregen die vorig jaar ook een aparte aankondiging?
Uit het geheugen denk ik niet dat Iggy Pop een aparte aankondiging heeft gekregen, en Liam Gallagher volgens mij ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Ik twijfel zelfs over Queens of the Stone Age... Zaten die ook niet in een pakketje namen ?
Nee, die zijn apart aangekondigd, net als Oscar en Stormzy. Je geheugen liet je niet in de steek: van de subs werd alleen Liam Gallagher samen met andere namen gedropt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken