Rock Werchter 2024

Hammerfest

Playlistbediener
12 okt 2023
14
16
Wondering how quickly Hive Resort packages typically sell out? We would like a 4 person Sahara or Tipi but we are still undecided on coming from Canada based on the names released so far. Do you suggest that we have some time to wait for more names, or just buy one asap and resell later on if needed. Thanks!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Wondering how quickly Hive Resort packages typically sell out? We would like a 4 person Sahara or Tipi but we are still undecided on coming from Canada based on the names released so far. Do you suggest that we have some time to wait for more names, or just buy one asap and resell later on if needed. Thanks!
Not sure, but I suspect it will sell-out quickly.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Ik zie Ramkot trouwens weinig voorbij komen hier, maar dat lijkt me toch wel bijna een zekerheidje dit jaar? Of heb ik iets gemist mbt andere aankondigingen.

Ook zie ik Fall Out Boy wel komen, past perfect op de vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Hoeveel schrik moeten we eigenlijk hebben dat Joost Klein een hoge spot op die main gaat krijgen?

In 2022 Werchter gestaan, dit jaar pkp, nu weer Werchter..? Kan natuurlijk.. hoop het eerlijk gezegd niet.. mag Nederland best op Eurovisie vertegenwoordigen maar op Werchter zie ik liever andere Nederlandse artiesten.
 
Laatst bewerkt:

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
In 2022 Werchter gestaan, dit jaar pkp, nu weer Werchter..? Kan natuurlijk.. hoop het eerlijk gezegd niet.. mag Nederland best op Eurovisie vertegenwoordigen maar op Werchter zie ik liever andere Nederlandse artiesten.

Goldband dus?

Nee, serieus. Tot voor gisterend had ik no f'in way gezet bij Joost net om die reden, maar nu Yungblud er weer staat ...
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Ennnnn

The War on Drugs ook weer aangekondigd voor 2 festivals in Noorwegen, 19 & 20 juli.
Het zou Werchter niet zijn als ze niet het volgende doen;
Pixies-TWOD-Pearl Jam op donderdag hahaha.

EN toch zou ik er weeeeer blij van worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: fredje en rw83

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
410
544
Ennnnn

The War on Drugs ook weer aangekondigd voor 2 festivals in Noorwegen, 19 & 20 juli.
Het zou Werchter niet zijn als ze niet het volgende doen;
Pixies-TWOD-Pearl Jam op donderdag hahaha.

EN toch zou ik er weeeeer blij van worden.
Het zou zomaar kunnen. Alleen hebben de Pixies tot nu toe een grote onderbreking in hun tourschema tussen eind maart en 1 augustus en hebben ze daarna optredens in Nederland en België.
Ik zou dit ook graag zien (want alleen de Pixies 20 jaar geleden gezien), maar het zou wel heel erg op 'repeat' zijn. Dan liever een verfrissende, gewaagde line up op de donderdag.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Het was meer als grap bedoeld ook vanwege de herhaling. Ik heb de Pixies juist 3x gezien in 3 jaar denk ik haha. 013-Werchter-LiveisLive of in andere volgorde.
Ik heb ook liever een frisse naam erbij ter compensatie; Brutus , Turnstile, Ramkot, The Vices, First Aid Kit, enz. enz. enz. Ik mis ook nog wat knallers, als in knallende muziek; Pendulum of Bloody Beetroots .

Public Service Broadcasting, die zou ik graag eens in de klub-C of de Barn zien.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
IDLES dus naast Europa ook op wereldtour in 2024, data niet onmogelijk, maar kans lijkt me wel aanzienlijk kleiner geworden.
Hebben eind Juni een optreden in Oostenrijk en gaan dan vanaf 12 Juli verder in de UK , dus het kan zeker.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Het was meer als grap bedoeld ook vanwege de herhaling. Ik heb de Pixies juist 3x gezien in 3 jaar denk ik haha. 013-Werchter-LiveisLive of in andere volgorde.
Ik heb ook liever een frisse naam erbij ter compensatie; Brutus , Turnstile, Ramkot, The Vices, First Aid Kit, enz. enz. enz. Ik mis ook nog wat knallers, als in knallende muziek; Pendulum of Bloody Beetroots .

Public Service Broadcasting, die zou ik graag eens in de klub-C of de Barn zien.
Brutus en Pendulum staan op Graspop en zou ik dus niet op Werchter verwachten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken