Rock Werchter 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Als we
Ah, maakte een mix van de twee berichten over bruiloft. Dat maakt het al wel iets anders, maar afhankelijk van hoe belangrijk een persoon is, zou ik toch eerder een festivaldag laten schieten dan de bruiloft. Maar als je iemand nauwelijks ziet verder, is het niet zo belangrijk inderdaad.
Om nog even aan toe te voegen, ook al lijkt het voor een genodigde misschien een moeilijke balans voor daar tussen te kiezen, is er sowieso heel wat tijd gekropen in het kiezen wie er naar die trouw komt/mag komen en vinden de trouwers het ook wel belangrijk dat jullie erbij zijn ;-) (zo dachten wij er vorig jaar toch over!)

In elk geval, bij volgende vriendschappen voor jullie ze beginnen even vragen of ze het eerste weekend van Juli nooit nog iets plannen tenzij het in Werchter is!
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op het forum.. Wilde toch eens komen informeren naar wat Rock Werchter inhoudt.

Ik ga volgend jaar trouwen op 6 juli. Een vage kennis van ons heeft zich zojuist afgemeld voor de bruiloft.. Omdat blijkbaar een festival wat dat weekend plaatsvindt gezelliger vindt om heen te gaan.

Nu begin ik toch ook te twijfelen.. Wat zou mijn vrouw er van vinden moest ik niet naar de bruiloft komen?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik ben een zwevende kiezer, een festival in de zomervakantie is het gemakkelijkst (Lowlands, Pukkelpop, Sziget etc.) maar het liefst ga ik naar Werchter. Daarvoor moet ik wel hemel en aarde bewegen met vrij regelen en daarom ben ik heel erg benieuwd naar de volgende aankondigingen.

Elke aankondiging heeft zijn voor- en nadelen, Primavera vrijwel altijd dikke wow-factor omdat het in z'n geheel is bijvoorbeeld maar verder niet meer de hoop op die en die...

Ik heb nu nog de hoop op prachtige barn/klub namen. Kan vriezen en dooien
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Een tijdje terug dacht ik dat we Noah Kahan ook wel op Werchter zouden kunnen verwachten, want daar zit Live Nation ook achter. Maar die zit dan in de USA. Misschien al een geluk.
Waarom al een geluk? Staat gewoon in Vorst, lijkt me zo eentje zoals Hozier die heel geniepig héél veel kaarten doet schuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

swissepfan

Support act
7 dec 2022
878
763
Waarom al een geluk? Staat gewoon in Vorst, lijkt me zo eentje zoals Hozier die heel geniepig héél veel kaarten doet schuiven.
Hozier bleek ook heel geniepig mijn meest gespeelde nummer van afgelopen jaar te zijn, leert mijn Spotify Wrapped, dus met die mannen weet je nooit! ;-)

Nee even serieus, Noah Kahan zegt mij totaal niets, nog nooit van die mens gehoord. Is dat iets populairs bij de jeugd of...?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Hozier bleek ook heel geniepig mijn meest gespeelde nummer van afgelopen jaar te zijn, leert mijn Spotify Wrapped, dus met die mannen weet je nooit! ;-)

Nee even serieus, Noah Kahan zegt mij totaal niets, nog nooit van die mens gehoord. Is dat iets populairs bij de jeugd of...?
Ging viraal eerder dit jaar met Stick Season op TikTok. Heeft een nieuw album uitgebracht. Ligt qua stijl ook wel in de trant van Mumbro's, Hozier en The Lumineers. Prima gast wel imo.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Heb me niet helemaal duidelijk uitgedrukt: mijn madam wil mogelijks ook de bruiloft overslaan voor RW, graag zelfs, maar ze durft niet goed. En ik durf niet zo goed te zeggen van “wat je ook kiest, ik ga sowieso naar RW hoor.” 🤭
Bij mij staat werchter ook met dikke letters in de agenda, en voor een vriendin, die ik niet vaker zie dan 2xpj zou ik zeker Werchter niet laten schieten.
Succes met jullie keuze😉
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
720
593
IDLES dus naast Europa ook op wereldtour in 2024, data niet onmogelijk, maar kans lijkt me wel aanzienlijk kleiner geworden.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Hozier bleek ook heel geniepig mijn meest gespeelde nummer van afgelopen jaar te zijn, leert mijn Spotify Wrapped, dus met die mannen weet je nooit! ;-)

Nee even serieus, Noah Kahan zegt mij totaal niets, nog nooit van die mens gehoord. Is dat iets populairs bij de jeugd of...?
Samen met Hozier een toppunt
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

SvenH23

Randprogramma
17 dec 2021
100
67
Heb me niet helemaal duidelijk uitgedrukt: mijn madam wil mogelijks ook de bruiloft overslaan voor RW, graag zelfs, maar ze durft niet goed. En ik durf niet zo goed te zeggen van “wat je ook kiest, ik ga sowieso naar RW hoor.” 🤭
Zie het als een mooi moment om afscheid van mensen te nemen 🫣
 
  • Haha
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken