Rock Werchter 2024

swissepfan

Support act
7 dec 2022
878
763
fb_img_1701243831310-jpg.7158


Gezien een deel van de line-up nu al overlapt met wat er tourt in de zomer, hoop ik dat we Miike Snow, Weezer en Portugal. The Man toch ook deze kant op zien komen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.869
2.668
Volgens informatie in het Dour-topic gaan James Blake en Bicep naar daar. Jammer wel, zeker James Blake had ik graag nog eens in een tent op Werchter gezien.
Blake inderdaad een jammere. Zeker met dat (uitstekende) nieuwe album had ik hem al opgeschreven als zekerheidje, maar heeft ginds nog een show in te halen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.869
2.668
Natuurlijk nog maar 1/9 gekend van line up RW
Zullen inderdaad nog genoeg mooie namen komen. Maar moet toch ook zeggen dat als Werchter niet mijn 'thuisfestival' zou zijn, ik ook serieus was beginnen twijfelen hoor. Vooral omdat we de 2 mooiste namen van daar (LCD, National) niet hoeven te verwachten.

Soit, hopelijk staan Jessie Ware, The Gaslight Anthem en Blondshell er wel gewoon. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
245
163
Of Dour.

Als ze dit jaar niet op RW staan, dan zie ik het eerlijk gezegd ook nooit meer gebeuren.
Is geen match met het huidige Dour. Ze stonden de laatste keer op PKP, in 2016, voor een zo goed als lege wei - dit zou op Dour minstens even erg zijn.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Natuurlijk nog maar 1/9 gekend van line up RW
Dit inderdaad. Vindt dat mensen RW al wel heel snel afschrijven. We hebben nog maar 14 namen voor RW en al 29 namen voor DTRH... Wacht nou nog maar even af. Maar ook ik moet toegeven dat DTRH echt met een mega sterke line-up komt en na het magere jaar van vorig jaar weer op het niveau zitten van 2022
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
176
145
DTRH heeft ook een sterke set headliners voor een bepaald publiek. Maar het ruime publiek op Werchter (vooral uit op leuk weekend met fijne muziek) zal toch kiezen voor de huidige drie headliners als ze moeten kiezen.

Enkel The National blijft een zure, maar goed, daar speelden andere machten een rol.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
386
304
Op de donderdag is de headline spot toch nog vrij? Of zie ik iets over het hoofd
Ja. De donderdag is de moeilijkste dag om uit te verkopen, en een LCD Soundsystem zou die dag nooit gedragen krijgen (zie ook: lege wei Pukkelpop). Gaan toch net iets meer vuurkracht nodig hebben.

Zouden voor mij alleszins zeer welkom zijn, want momenteel leun ik eerder naar DTRH ipv RW, maar mijn vriendengroep gaat liever naar RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
Hoe dicht staan ze bij? Het feest gaat zoiezo wel door😉… ik zou er ook echt van balen als ik naar een bruiloft zou “moeten”!!
Vriendin van mijn madam trouwt, waarmee ze samen gestudeerd heeft (nog geen 10j geleden) en we zien ze max 2x op een jaar. Dusja, niet heel erg dichtbij, maar ver genoeg?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Vriendin van mijn madam trouwt, waarmee ze samen gestudeerd heeft (nog geen 10j geleden) en we zien ze max 2x op een jaar. Dusja, niet heel erg dichtbij, maar ver genoeg?
Iets zegt me dat uw madam dat gaat beslissen en niet de mensen op dit forum. ;)

Ik had ooit een neef die trouwde tijdens de zaterdag van BKS. Ik ben toen met combibandje rond de arm naar die trouw gegaan. :)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken