Rock Werchter 2024

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Yes, en DTRH nu in 2024. En RW niet.

Na die zouteloze bedoening van RW gisteren en die drop van DTRH toch besloten om m'n ticket voor dat laatste toch maar te halen...
Er is toch best een kans dat LCD en National ook nog naar Werchter komen. We weten nog niks over die donderdag... Ik zou nog even afwachten als ik jou was
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Er is toch best een kans dat LCD en National ook nog naar Werchter komen. We weten nog niks over die donderdag... Ik zou nog even afwachten als ik jou was
Zag volgens mij in het DTRH topic dat The National daar waarschijnlijk op zondag staat ivm hun planning. Dat betekent LCD daar op vrijdag (want zaterdag in Frankrijk). Mocht RW ze dus ook hebben, zullen ze dus 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Dat en het feit dat ze blijkbaar liefst alleen als headliner komen, doet mij vermoeden dat we ze niet op RW gaan zien.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Zag volgens mij in het DTRH topic dat The National daar waarschijnlijk op zondag staat ivm hun planning. Dat betekent LCD daar op vrijdag (want zaterdag in Frankrijk). Mocht RW ze dus ook hebben, zullen ze dus 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Dat en het feit dat ze blijkbaar liefst alleen als headliner komen, doet mij vermoeden dat we ze niet op RW gaan zien.
Dit zijn niet de berichten die ik wil horen :cry:
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.407
6.102
LCD ook gewoon beschikbaar in augustus. Ook daar als headliner aangekondigd.

De Lokerse dan maar?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
878
763
Volgens informatie in het Dour-topic gaan James Blake en Bicep naar daar. Jammer wel, zeker James Blake had ik graag nog eens in een tent op Werchter gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
LCD Soundsystem staan dus op vrijdag in Beuningen en op zaterdag in Frankrijk. Zouden die 3 dagen na elkaar spelen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken