Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.407
6.102
Volgens 3 voor 12 zou Eefje De Visser op DTRH haar enige festivalshow van het jaar spelen. Maar geen idee of dat enkel voor NL geldt of globaal. Zou wel een gigantische bummer zijn moest ze nu wééral niet naar Werchter komen.

Dan zal het gegarandeerd wel zo zijn met haar nieuwe album. Op lange termijn komt het altijd goed. Behalve met The National en Bon Iver precies.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
205
210
Volgens 3 voor 12 zou Eefje De Visser op DTRH haar enige festivalshow van het jaar spelen. Maar geen idee of dat enkel voor NL geldt of globaal. Zou wel een gigantische bummer zijn moest ze nu wééral niet naar Werchter komen.

Op de site van DTRH staat enige festivalshow in Nederland. Werchter lijkt me dus nog niet uitgesloten
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Naast LCD wil ik vooral graag Noname en JPEGMAFIA van DTRH, maar die lijken me eerder onzeker gezien Dour en Les Ardentes enzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Op LCD na wil ik vooral graag Noname en JPEGMAFIA van DTRH, maar die lijken me eerder onzeker gezien Dour en Les Ardentes enzo.
JPEGMAFIA dit jaar nog op CORE gezien, heerlijk intense show. Zou tof zijn om dat op RW te zien.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
878
763
Op de site van DTRH staat enige festivalshow in Nederland. Werchter lijkt me dus nog niet uitgesloten
Laat ons bidden in dat geval! (Oké ik geef het toe, ik ben een zware Eefje fanboy, maar wat is ze ook gewoon goed live)

Ik denk momenteel zoiets, hopelijk snel meer namen

Ik vrees dat Royal Blood als sub zal staan eerlijk gezegd. Maar goed, als je ziet hoeveel posities nog open staan en hoeveel geruchten er nog zijn lijkt mij dit echt een prachteditie te worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken