Rock Werchter 2024

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
868
1.424
De namen die gisteren en tot nu toe aangekondigd zijn. Tsja... Wat moet ik er van zeggen? Veel namen die 'gewoon' leuk zijn om eens te zien. Maar verder meh nog geen namen waardoor ik overtuigd ben om een combi te kopen... Ff afwachten waar andere festivals mee afkomen voordat ik beslis naar welk/welke festivals ik ga dit jaar.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
278
338
Ik ben wel tevreden met deze drop. Sum 41 was sowieso een must see deze zomer voordat ze ermee stoppen. Dat wordt nog 1 keertje genieten van het jeugdsentiment. NBT en Royal Blood al vaak gezien de laatste jaren, maar hebben weer nieuw werk en zijn op zich prima bands. Avril Lavigne wordt een beetje meebléren met een paar oude hits (vind die nieuwe plaat met All Time Low trouwens ook best leuk). dEUS gewoon goed. Snow Patrol heb ik nog nooit live gezien, maar hebben iig een mooi repertoire. Hopelijk dEUS of Snow Patrol in de Barn tegenover Maneskin, want daar hoef ik echt niet heen.

Nu de komende tijd nog hopen op een headliner van het formaat Pearl Jam/The Cure en nog wat namen uit de beschikbare groep van Weezer, Frank Carter & The Rattlesnakes, Meltheads, Deftones, Parkway Drive, LCD Soundsystem, Massive Attack, The Hives, The Kooks, Fontaines D.C., The Prodigy, Guano Apes, Royal Republic, Wodan Boys, Offspring et cetera.
 
  • Leuk
Waarderingen: jova

Il Grasso

Nieuw lid
15 nov 2022
3
0
Hoe laat start de pre-sale? Ik heb me daarvoor aangemeld maar destijds geen bevestiging van de registratie ontvangen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.142
1.334
Mooie eerste drop van Down the Rabbit Hole.

Graag LCD Soundsystem, Jessie Ware en Eefje De Visser doorsturen naar Werchter, aub.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Down the Rabbit Hole komt met:

The National, LCD Soundsystem, Jungle, Michael Kiwanuka, Eefje De Visser, Jessie Ware, Khruangbin, Raye, dEUS, Folamour, The Gaslight Anthem, Jain, JPEGMAFIA, The Last Dinner Party, Nia Archives, Ty Segall, Blondshell, Jalen Ngonda, Mdou Moctar, Nana Benz du Togo, Nusantara Beat, Octo Octa, Palms Trax, Scowl, Sho Madjozi
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.316
LCD Soundsystem en Pulp in de Barn zou zo mooi zijn, maar de kans zal voor beiden helaas klein zijn vrees ik ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken