Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
494
708
Vanochtend eerste bekendmaking van Down the Rabbit Hole, Interessant voor RW, want altijd dubbelingen (vorig jaar een stuk of 10).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611
Ik neem Dansende Beren nooit zo serieus haha.

Oor was wel enorm positief: https://oor.nl/concerten/avril-lavigne-zet-afas-live-in-de-tijdmachine/
Mja, ik ook niet maar over het algemeen weinig positiefs over die show. Ook Knack niet hoor. En Dansende Beren neem ik nooit serieus omdat die letterlijk alles goed vinden. Als zelfs zij kritisch zijn.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Haar optreden in Vorst was blijkbaar echt niet om naar huis te schrijven hoor. https://www.dansendeberen.be/2023/05/05/avril-lavigne-vorst-nationaal-wanneer-het-zelfs-voor-de-zaal-genant-wordt

En wat mezelf betreft, misschien ken ik die muziek niet genoeg (behalve die 3 supercheesy hitjes uit 2002). Waar moet ik beginnen?
Gewoon die drie hitjes blijven draaien totdat je letterlijk elk woord in je dromen aan het meezingen bent. Voor mij is deze boeking hetzelfde als een Carly Rae Jespen. Voornamelijk geboekt vanwege de vroegere hit. Heb die hele show van haar toen zitten kijken en na Call Me Maybe was letterlijk 60% van de zaal vertrokken. Avril Lavigne wordt een heerlijk excuus voor een paar nummers heerlijk meebleren en de rest van de tijd een biertje drinken en/of halen. Maar misschien onderschat ik de rest van haar materiaal nu.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Rijtje Roisin/Lavigne/Dua lijkt me nochtans een mooie combinatie voor die fans.
Wie zou jij nog bij Dua op de main zetten om haar fans te overtuigen?
Ik denk dat die drie acts drie totaal verschillende doelgroepen aanspreken. Hoewel, Lavigne gaat iederéén toch gewoon bij staan omwille van de nostalgie so.

Goh. Gewoon wat basic pop, rock-acts ofzo? Dingen die je vaak op de radio hoort, idk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.611
Gewoon die drie hitjes blijven draaien totdat je letterlijk elk woord in je dromen aan het meezingen bent. Voor mij is deze boeking hetzelfde als een Carly Rae Jespen. Voornamelijk geboekt vanwege de vroegere hit. Heb die hele show van haar toen zitten kijken en na Call Me Maybe was letterlijk 60% van de zaal vertrokken. Avril Lavigne wordt een heerlijk excuus voor een paar nummers heerlijk meebleren en de rest van de tijd een biertje drinken en/of halen. Maar misschien onderschat ik de rest van haar materiaal nu.
Alleen vind ik die hitjes dus verschrikkelijk haha. Complicated is zo’n draak van een nummer. De muziek die ik als dertienjarige leuk vond wil ik echt niet op m’n festivals zien. Want wat ik toen luisterde is zonder uitzondering verschrikkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Angèle heeft denk ik gewoon haar tournee afgesloten, dus die lijkt me uitgesloten. Tenzij ze nieuwe muziek klaar heeft, maar dat zie ik haar niet doen in 2024.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Gewoon die drie hitjes blijven draaien totdat je letterlijk elk woord in je dromen aan het meezingen bent. Voor mij is deze boeking hetzelfde als een Carly Rae Jespen. Voornamelijk geboekt vanwege de vroegere hit. Heb die hele show van haar toen zitten kijken en na Call Me Maybe was letterlijk 60% van de zaal vertrokken. Avril Lavigne wordt een heerlijk excuus voor een paar nummers heerlijk meebleren en de rest van de tijd een biertje drinken en/of halen. Maar misschien onderschat ik de rest van haar materiaal nu.
Met het verschil dat de muziek van CRJ nadien gewoon een pak beter is geworden. Shame on them.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Je weet dat een recensie subjectief is? Ik kan me zoveel positieve Pinkpop reviews herinneren waar het gros van het forum geen zak aan vond.
Ow dat weet ik maar al tegoed. Maar als je als enige op een veld van 50.000 het slechtste optreden goed vond en het beste optreden slecht, dan twijfel ik over je capaciteiten als recensist.

Maar goed. Nu stop ik weer met ranten op Dansende Beren.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Vanochtend eerste bekendmaking van Down the Rabbit Hole, Interessant voor RW, want altijd dubbelingen (vorig jaar een stuk of 10).
Ook vandaag om 12 nog een drop van Festival Beauregard die tot nu toe BMTH, LCD Soundsystem en Parcels hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken