Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerste drop van DTRH op https://downtherabbithole.nl/programma. Headliners Jungle, LCD Soundsystem, Michael Kiwanuka, The National, Eefje de Visser, Jessie Ware, Krhuangbin, Raye.
Spijtig dat er een jeugd punk nostalgie revival is ( sum 41, blink 182, Avril lavigne) maar geen britpop revial ( Pulp, blur, Suede). Ik vraag me soms toch af of er iets misgegaan is in de opvoeding.
Volgens 3 voor 12 zou Eefje De Visser op DTRH haar enige festivalshow van het jaar spelen. Maar geen idee of dat enkel voor NL geldt of globaal. Zou wel een gigantische bummer zijn moest ze nu wééral niet naar Werchter komen.
Spijtig dat er een jeugd punk nostalgie revival is ( sum 41, blink 182, Avril lavigne) maar geen britpop revial ( Pulp, blur, Suede). Ik vraag me soms toch af of er iets misgegaan is in de opvoeding.
Volgens 3 voor 12 zou Eefje De Visser op DTRH haar enige festivalshow van het jaar spelen. Maar geen idee of dat enkel voor NL geldt of globaal. Zou wel een gigantische bummer zijn moest ze nu wééral niet naar Werchter komen.
Ik heb een eerste versie gemaakt van een clashfinder voor Rock Werchter 2024.
Blijf over sommige nu al heel hard twijfelen.
Heel benieuwd naar anderen hun gedachten .