Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Royal Blood zal wel weer derdelaatste staan, zoals in 2022 denk ik.

Geen lijstje namen waar ik bijzonder blij van word.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Uiteraard staat Royal Blood er opnieuw. Uiteraard staat NBT er opnieuw. Maar Yungblud nog eens had zelf ik niet kunnen verzinnen. Zie er de humor wel van in. Kiwanuka erg mooie muziek maar gaat die zo snel na de vorige keer weer op exact dezelfde plek op exact dezelfde dag spelen? Zelfs zijn persfoto is hetzelfde. Opvallend nog geen donderdagnamen.

Heel matig lijstje dit. En dan ga ik lief blijven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Hammerfest

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Bij dezen wil ik heel graag Avril Lavigne, Sam Smith, Sum41, Limp Bizkit, Milk Inc, The Offspring, Parov Stelar, Pommelien Thijs en Joost op de lineup. Miles Kane, Royal Blood, Yungblud en Nothing But Thieves lijken me ook eens leuk voor de verandering. En eindelijk eens Pearl Jam natuurlijk!
Je vroeg erom, je krijgt er al zeker 5! En we zijn nog niet aan het eind :ROFLMAO:. Aan de positieve kant, het kan alleen maar beteren?
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Begrijp me niet verkeerd. Vind het een goede band, maar alweer Royal Blood, das het derde jaar op rij.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
The Last Dinner Party als Slope afsluiter gaat wel echt geweldig worden overigens. Of zullen die in Klub C staan?
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
16
36
Jammer, veel dingen die ik al tig keer heb gezien.
Misschien toch maar naar Graspop dit jaar, of eens een weekje Barcelona plannen voor Primavera.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
teveel herhaling wel. Wel heel blij met dEUS, roisin Murphy, khruangbin, last dinner party en kiwanuka want die was top vorige keer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Donderdag nog vol in de onderhandeling denk ik. Pearl Jam neemt vaker bands mee op de gehele tour. Wie weet hangt daar nog iets vanaf. Of de onderhandelingen lopen helmaal niet goed en ze zijn naarstig op zoek naar een ander
Ik denk eerder volop vertrouwen in de kracht van die donderdagheadliner om de verkoop zonder naam te starten.

Indien de headliner nog niet vastlag, dan zou ik net wel een sub of Barnheadliner lossen om op zijn minst al wat tickets te verkopen.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Toch een degelijke mooie worp, gaat echt nog wel iets fraais er boven bijkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken