Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Werchter ligt in België, niet in Nederland. ;-) Stonden op PkP deze augustus in een tent.
Ja maar die gaan wel een hoge spot krijgen. Leg je jezelf daar maar al bij neer. Tent op Pkp puilde uit. Die spot was ook ongewoon laag. Hadden perfect die tent kunnen headlinen maar zijn gewoon bescheiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.674
Ja maar die gaan wel een hoge spot krijgen. Leg je jezelf daar maar al bij neer. Tent op Pkp puilde uit. Die spot was ook ongewoon laag. Hadden perfect die tent kunnen headlinen maar zijn gewoon bescheiden.
Ik houd m'n hart maar al vast. Ik ga eerlijk zijn: zelden zo weinig hoop gehad in een RW editie, maar ik laat me graag verrassen straks. Want verrassen kunnen ze ook wel soms.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Ja maar die gaan wel een hoge spot krijgen. Leg je jezelf daar maar al bij neer. Tent op Pkp puilde uit. Die spot was ook ongewoon laag. Hadden perfect die tent kunnen headlinen maar zijn gewoon bescheiden.
Dan concludeer ik hier uit dat RW nog niet gaat komen met de laatste headliner. Ze wachten dus op Pearl Jam 😬😉
 

bazac450

Playlistbediener
18 okt 2023
17
15
i wish PJ Harvey would add some songs back into the setlist....

doesnt play anything of stories from the city, stories from the sea.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dan concludeer ik hier uit dat RW nog niet gaat komen met de laatste headliner. Ze wachten dus op Pearl Jam 😬😉
We hebben al vaker lang gewacht he. In 2016 kregen we donderdagheadliner in februari? In 2018 The Killers vlakbij hun show in het sportpaleis en Arctic Monkeys eind januari. In 2020 The Strokes eind januari.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Kan zijn dat donderdag headliner pop muziek zal zijn zoals Dua Lipa op zaterdag.
Dan heb je 2x Pop & 2x Rock.

Ook al heb ik liefst elke dag een headliner met rock muziek :p
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kan zijn dat donderdag headliner pop muziek zal zijn zoals Dua Lipa op zaterdag.
Dan heb je 2x Pop & 2x Rock.

Ook al heb ik liefst elke dag een headliner met rock muziek :p
Billie Eilish op donderdag zou mooi zijn. Mocht dat Mad Cool gerucht kloppen. Maar goed, daar zat ook Pearl Jam tussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Billie Eilish op donderdag zou mooi zijn. Mocht dat Mad Cool gerucht kloppen. Maar goed, daar zat ook Pearl Jam tussen.
Allebei of enkel PJ aub. Anders wordt het misschien enkel een zondagticket op basis van de headliners. Dua lipa wil ik wel graag meepakken. Maar graag meepakken is niet mijn motivatie om een weekendticket te halen. Er komt vast nog veel gaafs bij op welke dag dan ook :D

en ps@jimmywe, zou EIlish niet ook erg goed op Pukkelpop kunnen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.255
Volgens mij een traditioneel pakketje met verwachte namen waar de meerwaarde zoekers hier minder aan hebben. Maar het klassieke Werchter publiek dol op is.
Als zijnde:
NBT
dEUS
Greta Van Fleet
PJ Harvey


Dat is mijn gok. Ook ik kijk uit naar 16u.
Dat wordt dus op donderdag dan? Spelen anders drie dagen achter elkaar. Nou kan dat natuurlijk sowieso wel, maar klinkt logischer dan de vijfde. Dan moet je er wel een heel grote headliner voor gaan gooien.

Edit: Of ze zijn headliner... En dan worden de reacties hier weer ouderwets goed.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.915
Ik houd m'n hart maar al vast. Ik ga eerlijk zijn: zelden zo weinig hoop gehad in een RW editie, maar ik laat me graag verrassen straks. Want verrassen kunnen ze ook wel soms.
Is er niet meer hoop om te hebben dan vorig jaar? Heb toch de indruk dat er meer kwaliteit in de undercard namen zit dan voorgaande editie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.674
Is er niet meer hoop om te hebben dan vorig jaar? Heb toch de indruk dat er meer kwaliteit in de undercard namen zit dan voorgaande editie.
Vond de voorgaande editie qua undercard net wel sterk, is ook de reden waarom ik, ondanks die headliners, met plezier een combi kocht. 2022 vind ik dan weer een zwakkere/minder speciale undercard hebben.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Ja maar die gaan wel een hoge spot krijgen. Leg je jezelf daar maar al bij neer. Tent op Pkp puilde uit. Die spot was ook ongewoon laag. Hadden perfect die tent kunnen headlinen maar zijn gewoon bescheiden.
En ook gewoon terecht, die blijven maar goeie nummers schrijven. Zij verdienen het imho meer om sub of net voor de sub te staan dan dat Maneskin het verdient om headliner te zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en Novis95

fredje

Playlistbediener
1 nov 2023
31
6
16u word nx denk ik... ze zullen niemand vinden buiten pommelien die wille komen denk ik...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.567
2.049
Ik kan beide acts an sich wel goed verdragen op een festivalweide en het is ook gewoon wel prima dat er nieuwe rock headliners in the making zijn. Maar ik zal het zelf niet zo snel luisteren.
Maneskin vind ik echt zo'n geforceerde chat gpt versie van een rock band. Qua uiterlijk en ook qua muziek die ze maken, heel geforceerd allemaal.
Nothing But Thieves zijn vooral qua geluid veels te braaf, alsof ze een beetje binnen de lijntjes proberen te blijven om de grote massa aan te spreken, maar eigenlijk veel meer in zich hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken