Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk de headliner Green Day ofzo... aangezien ze België overslaan met hun vaste tour. heel de maand juli ook geen enkel optreden voorlopig.
Maar Pearl Jam zou nog mooier zijn
Denk dat die zaterdag ook wel goed gaat lopen, heel wat mensen die ik ken die normaal niet naar Werchter zouden gaan zijn nu al aant stressen voor tickets (26 j)
Denk de headliner Green Day ofzo... aangezien ze België overslaan met hun vaste tour. heel de maand juli ook geen enkel optreden voorlopig.
Maar Pearl Jam zou nog mooier zijn
nog geen festivals gepland en dacht dat zij alleen voor headliner positie komen, dus als ze niet op de donderdag komen te staan zul je die droom (helaas) moeten begraven
Barn heads kwamen vorig jaar wel in een aparte aankondiging en ik dacht telkens rond 16h. PJ Harvey straks met de ticketinfo?
Die info zou je toch sowieso verwachten voor de pre sale?
Barn heads kwamen vorig jaar wel in een aparte aankondiging en ik dacht telkens rond 16h. PJ Harvey straks met de ticketinfo?
Die info zou je toch sowieso verwachten voor de pre sale?