Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Misschien dat bks mensen naar Bilbao kunnen, ahah, idd niet heel bijzonder ofzo, maar gewoon een prima line up en veeeel beter dan bks
Ja dit lijkt perfect op een gewoon goede BKS-lineup. Ik zie hiervan eigenlijk bijna alle bovenste namen weer op werchter voorbij komen.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
hoe hoog achten jullie eigenlijk de kans op Pearl Jam voor die mysterieuze donderdag headliner? Ik hoop eigenlijk zelf op iets anders, want dat zou letterlijk dezelfde donderdagheadliner zijn als vorig jaar (lees: 2022)
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
hoe hoog achten jullie eigenlijk de kans op Pearl Jam voor die mysterieuze donderdag headliner? Ik hoop eigenlijk zelf op iets anders, want dat zou letterlijk dezelfde donderdagheadliner zijn als vorig jaar (lees: 2022)
Zeer hoog. Een van de grootste beschikbare namen, en gooien altijd pas de tour +/- pas december de wereld in.
Maar , niks is zeker. Het kan ook nog Eminem worden bij wijze van. Alleen vind ik met de reeds bekende headliners het logischer dat Pearl Jam er staat in plaats van een Eminem.
Ik denk wel dat we nog serieuze namen erbij kunnen hebben. formaat Tame Impala, Queens of the Stone Age, Arcade Fire zeg maar. Die kunnen ook nog erbij op donderdag, erbij op vrijdag, erbij op zaterdag en erbij op zondag. Die mysterieuze naam hoeft niet ten koste te gaan van ons geliefde Pearl Jam ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.220
7.481
Als Metallica nog bezig is met die dubbel tour, is het wel tof 1 set op hellfest en ééntje op werchter :)
Bij de vorige aankondiging hebben ze duidelijk vermeld dat er nog maar 2 shows bij komen
Dat is 1 show op Hellfest geworden en 1 in Oostenrijk
metallica komt dus niet naar de Benelux volgend jaar, dat staat vast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken