Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Barn head, ik zeg het al lang! ;-) Hebben na hun eerdere passages ook al een goede band met Werchter lijkt mij. Maar zou zoals eerder genoemd ook een goeie headliner voor Dour kunnen zijn.
Sub voor Pearl Jam op main? Of eerder headliner in de Barn? Ik vind Hozier moeilijk in te schatten. Ik dacht altijd dat zijn hoogdagen ver achter ons lagen, maar dan verkoopt hij vlotjes Vorst uit..
Sub voor Pearl Jam op main? Of eerder headliner in de Barn? Ik vind Hozier moeilijk in te schatten. Ik dacht altijd dat zijn hoogdagen ver achter ons lagen, maar dan verkoopt hij vlotjes Vorst uit..
Gewoon ergens op de Haim/Rag n Bone plek op de main. Kan me buiten dat ene hitje ook geen muziek van hem herinneren. Ik heb hem al eens live gezien maar herinner me er niets van, een beetje zoals bij the Lumineers.