Rock Werchter 2024

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Een nieuwe update voor de android RW-app staat in de store. Een nieuwe aankondiging volgt snel gok ik.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Co-head en als laatste van de dag. Maar ik vrees dat TI er weer niet in zit dit jaar.
Ik wil graag een herkansing. Vorige keer ben ik bij de Peppers weggelopen omdat dat niet echt bij me binnen kwam. Op naar The Barn , Tame Impala, maar daar paste ik nog maar net bij. Ook dat kwam niet helemaal tot me. Vreemd want ik houd van beide ! Toch weer the Barn uit. Misschien toevallig 2x de verkeerde plek, verkeerde tijd. Maargoed, de Peppers als afsluiter vorig jaar; daar heb ik enorm van genoten! Dus ik geef Tame Impala graag ook nog een kans.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Ik wil graag een herkansing. Vorige keer ben ik bij de Peppers weggelopen omdat dat niet echt bij me binnen kwam. Op naar The Barn , Tame Impala, maar daar paste ik nog maar net bij. Ook dat kwam niet helemaal tot me. Vreemd want ik houd van beide ! Toch weer the Barn uit. Misschien toevallig 2x de verkeerde plek, verkeerde tijd. Maargoed, de Peppers als afsluiter vorig jaar; daar heb ik enorm van genoten! Dus ik geef Tame Impala graag ook nog een kans.
Die moeten eerst nog maar eens een nieuwe plaat maken en in de tussentijd een zaalshow (Sportpaleis) spelen. Is toch een bepalende band voor een hele generatie.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Jawel! Normaal morgen, maar geen steen werpen mocht het nu toch finaal woensdag zijn.
Fran Healy Reaction GIF by Travis
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
100x liever Nickelback dan Pommelien ;-)
Ik ken niks van Pommelien, dus ik doe hier geen uitspraken over.

maar; ik zag van de week een filmpje van Nickelback voorbij komen op FB, ze coverden Metallica op een of ander festival haha. En.... dat was helemaal niet slecht..... jezus wat zeg ik hier..... Neemt niet weg dat het verder gruwelijk is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken