Rock Werchter 2024

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Ben benieuwd dan. Volgens mij geen Pearl jam vandaag
Denk de headliner Green Day ofzo... aangezien ze België overslaan met hun vaste tour. heel de maand juli ook geen enkel optreden voorlopig.
Maar Pearl Jam zou nog mooier zijn :p
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Normaal vandaag meerdere namen, zeker de headliner want de verkoop zal maar zwak zijn anders. Enkel die van Foo Fighters zal goed gaan voorlopig.
Denk dat die zaterdag ook wel goed gaat lopen, heel wat mensen die ik ken die normaal niet naar Werchter zouden gaan zijn nu al aant stressen voor tickets (26 j)
 

vgh

Playlistbediener
23 jan 2023
7
5
Enige kans om The Strokes te zien dit jaar of mag ik die droom weer begraven voor 2025?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
335
270
Enige kans om The Strokes te zien dit jaar of mag ik die droom weer begraven voor 2025?
nog geen festivals gepland en dacht dat zij alleen voor headliner positie komen, dus als ze niet op de donderdag komen te staan zul je die droom (helaas) moeten begraven
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.907
Barn heads kwamen vorig jaar wel in een aparte aankondiging en ik dacht telkens rond 16h. PJ Harvey straks met de ticketinfo?
Die info zou je toch sowieso verwachten voor de pre sale?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Komt RW voor de start van de kaartverkoop met de laatste headliner. Normaal gezien wel toch???
Is wel vaker gebeurd hoor, dus geen zekerheid.

Vandaag of morgen een pakketje? Vrijdag een headliner en start verkoop?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

vgh

Playlistbediener
23 jan 2023
7
5
Waarom eigenlijk zo'n pre-sale? Verwachten ze zo een stormloop? Moet dan wel een stevige headliner zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken