Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Opvallend ook dat Jungle enkel hoge spots aan het accepteren is... Iemand vermeldde het al dat ze willen headlinen.
Barn head, ik zeg het al lang! ;-) Hebben na hun eerdere passages ook al een goede band met Werchter lijkt mij. Maar zou zoals eerder genoemd ook een goeie headliner voor Dour kunnen zijn.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
Heeft iemand eigenlijk de mail waarin ze zeggen dat het morgen pre-sale is? Want ik heb die niet gekregen
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Ook nog niet ontvangen, maar misschien vanmiddag - als al die headliners aangekondigd worden ;-)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Sub voor Pearl Jam op main? Of eerder headliner in de Barn? Ik vind Hozier moeilijk in te schatten. Ik dacht altijd dat zijn hoogdagen ver achter ons lagen, maar dan verkoopt hij vlotjes Vorst uit..
Is toch perfecte headliner Barn. Maar goed, kan Nutini gewijs ook main stage worden als hij dat graag heeft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Sub voor Pearl Jam op main? Of eerder headliner in de Barn? Ik vind Hozier moeilijk in te schatten. Ik dacht altijd dat zijn hoogdagen ver achter ons lagen, maar dan verkoopt hij vlotjes Vorst uit..
Gewoon ergens op de Haim/Rag n Bone plek op de main. Kan me buiten dat ene hitje ook geen muziek van hem herinneren. Ik heb hem al eens live gezien maar herinner me er niets van, een beetje zoals bij the Lumineers.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Komt RW voor de start van de kaartverkoop met de laatste headliner. Normaal gezien wel toch???
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Komt RW voor de start van de kaartverkoop met de laatste headliner. Normaal gezien wel toch???
Normaal vandaag meerdere namen, zeker de headliner want de verkoop zal maar zwak zijn anders. Enkel die van Foo Fighters zal goed gaan voorlopig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken