Rock Werchter 2024

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Noem even jou headliners, ben ik even benieuwd naar. Ik hou me al vast 😂👍
ik ben niet echt mee met de geruchten dus kan moeilijk iets realistisch maken. Maar ik wil wel graag dit:

Do: SOAD - RATM
Vrij: Bon Iver - Billie Eilish
Za: Blur - Depeche Mode
Zon: The Rolling Stones

En verder: damien Rice , Richard ashcroft, portishead, king Hannah, The last dinner party,…

Gaat uiteraard nooit gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.876
Ikndenk dat de kans heel klein is dat er ook maar iets van je lijstje volgend jaar gaat langskomen. Bon Iver en heel misschien Blur. De rest kan je vergeten...
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ikndenk dat de kans heel klein is dat er ook maar iets van je lijstje volgend jaar gaat langskomen. Bon Iver en heel misschien Blur. De rest kan je vergeten...
Dan zal Foo’s killing in The name moeten coveren. En dua lipa what was I made for.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Ik heb eens terug gekeken op sociale media en een jaar geleden waren rond deze tijd al 4 headliners bekend dus het wordt dringend tijd dat ze er aan beginnen. Hopelijk is vandaag de dag
 
  • Leuk
Waarderingen: SonicSleuth

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.876
Ik ben niet zo thuis in de strategie van RW. Gaan ze mee met het festivalgeweld in de eerste week van november of zouden ze vandaag al wat durven droppen voor de grote meute?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Ik ben niet zo thuis in de strategie van RW. Gaan ze mee met het festivalgeweld in de eerste week van november of zouden ze vandaag al wat durven droppen voor de grote meute?
Ik verwacht dat je volgende week wel wat kan verwachten. Hetzij door af te leiden van de andere line-ups, of expliciete posts vanuit RW. Ik neem aan dat hier ook gewoon afspraken tussen boekers en festivals voor zijn, wanneer mag de tour van de artiest bekend gemaakt worden. E.g. wanneer wordt het gat in Ed Sheeran's kalender bekend gemaakt ;-)
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
ik ben niet echt mee met de geruchten dus kan moeilijk iets realistisch maken. Maar ik wil wel graag dit:

Do: SOAD - RATM
Vrij: Bon Iver - Billie Eilish
Za: Blur - Depeche Mode
Zon: The Rolling Stones

En verder: damien Rice , Richard ashcroft, portishead, king Hannah, The last dinner party,…

Gaat uiteraard nooit gebeuren.
Vrijdag : rustdag :)
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Misschien een gekke gedachten en niet echt een aanleiding voor want nog geen tour geruchten.

Is Michael Jackson headline materiaal voor RW 2024?
Schijnt met een project bezig te zijn. Een band met zijn broers… hoop dat dit gaat lukken
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Vorig jaar begon de kaartverkoop al op 29 oktober.
Maar dat hangt, zoals hierboven gezegd, volledig af van wanneer de headliners aangekondigd willen worden. Het ene jaar ligt dat vroeger dan het andere. Nu lijkt dat zwaartepunt begin november te gaan liggen ipv midden oktober.

Het is beter om te vergelijken met de concurrentie in de periode rond Werchter. Het is momenteel ook stil bij Pinkpop, Roskilde, Open'er, Mad Cool, etc, dus absoluut niets om ons zorgen over te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero, nikita en jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken