Rock Werchter 2024

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
Misschien een gekke gedachten en niet echt een aanleiding voor want nog geen tour geruchten.

Is Michael Jackson headline materiaal voor RW 2024?
MJ - Madonna (twee grotere trekpleisters op de toch historisch moeilijk uit te verkopen donderdag)
Prince - Greta Van Fleet
Bowie - Royal Blood
Ed Sheeran - Talking Heads (Foo Fighters Barn headliner)

Even terzijde, Loyle Carner zeker welkom. Niveau liveshow is toch een trapje gestegen en dat laatste album was een parel. Toch een stukje leuker dan een G-Eazy, Polo G of Lil Nas X.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Van mij mag zeker Loyle Carner komen, maar ook zeker NF, waar ik toch goede hoop heb. 8-6-2024 laatste show in Sacremento, CA.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
MJ - Madonna (twee grotere trekpleisters op de toch historisch moeilijk uit te verkopen donderdag)
Prince - Greta Van Fleet
Bowie Soulwax - Royal Blood
Ed Sheeran - Talking Heads (Foo Fighters Barn headliner)
Kleine aanpassing, voor de rest oké!
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Joe

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
En dit is geen grap: maar er circuleren wel geruchten over een mogelijkse reünie:
Mijn voorspelling was dan ook gebaseerd op gegronde bevindingen! Maar ik zie die reünie echt niet gebeuren, lijkt me eerder dat ze iedereen nog eens in dezelfde kamer gestopt hebben gekregen puur voor 40 jaar Stop Making Sense.

Maar goed, ze zijn morgen wel nog present op een late night show met Stephen Colbert. Wie weet, met muzikaal optreden?
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
dus we zijner uit
prince -
michael jackson
david bowie
george michael

mooi rijtje headliners

@ pukkelpopper, wat vind jij er van?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken