Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.044
8.684
Volgens die Deense krant dus ook Foo Fighters op Roskilde.

Hellfest - Roskilde - Rock Werchter - iDays Milano - Mad Cool - NOS Alive - BST Hyde Park

Zoiets qua festivals dan? Ik twijfel nog aan Opener... En geen idee waar ze dan in Nederland en Duitsland zouden staan.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Idd, is er ergens al bevestigd dat green day niet gaat touren?

Volgens mij niet. Ze worden hier soms uitgesloten omdat ze in de 'zomer van 2024' in de US zouden touren. Maar dat zou met Smashing Pumpkins zijn en die touren in juni ook gewoon in Europa, dus het lijkt perfect mogelijk dat ze in juni (en begin juli) door Europa touren en in pakweg augustus/september door de US.
 

SonicSleuth

Playlistbediener
20 okt 2023
26
27
Volgens die Deense krant dus ook Foo Fighters op Roskilde.

Hellfest - Roskilde - Rock Werchter - iDays Milano - Mad Cool - NOS Alive - BST Hyde Park

Zoiets qua festivals dan? Ik twijfel nog aan Opener... En geen idee waar ze dan in Nederland en Duitsland zouden staan.
Foos have been supported by Royal Blood and Greta van Fleet in recent years on U.S. tours, so either of them would not be a surprise. Although we might be tired of Royal Blood. Could also be the Breeders again, as they are playing shows and have supported, but they would be earlier in the afternoon.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
894
Hopen dat Pulp genoegen neemt met Barn-afsluiter, dat kan wel legendarisch worden. En anders Lokerse Feesten ook prima plek voor ze.
PJ Harvey moeten ze echt strikken.
PJ Harvey is zo'n typische naam die ook naar Gent Jazz zou kunnen.
In die hoek zit er ook wel wat concurrentie voor dit genre artiesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en jimmywe

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
974
1.014
PJ Harvey is zo'n typische naam die ook naar Gent Jazz zou kunnen.
In die hoek zit er ook wel wat concurrentie voor dit genre artiesten.
True. Zeker met het soort materiaal waarmee ze momenteel tourt voor haar zaalshows.
Ik verwacht wel dat die een aangepaste festival-setlist zal meebrengen, want die huidige show zie ik niet goed vallen op de meeste festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken