Rock Werchter 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Die nieuwe Green Day single lijkt wel door een a.i robot gemaakt....wat een samenraapsel van oude cliché's.
Zeer matig idd. Jammer dat ze zijn afgegleden naar dit niveau. Ze blijven toch wel altijd de band die mijn liefde voor live muziek heeft aangewakkerd. Helaas bleek het live een niet al te spannend kunstje en is de muziek dezelfde kant opgegaan. Man, wat hoop ik toch elke keer bij nieuws over deze band dat ze een 2u durende headline show gaan geven zonder gelul en vol met Dookie, Warning, Nimrod, 21st Century Breakdown, Americon Idiot en Kerkplunk materiaal.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
727
949
21 nummers beluisterd van de “This Is RATM” playlist op Spotify zonder shuffle en ik kom tot volgende vaststellingen:
  • Bulls On Parade beter dan Killing …
    (maar Bombtrack veruit vetste schijf)
  • Renegades Of Funk leuke ontdekking
    (heel grote Beastie Boys vibe)
  • Heel veel hetzelfde stramien wel bij de absolute hitjes (beetje waar ik ook op vastloop bij Maneskin, maar “snap” die collab nu wel met Tom…)
  • How I Could Just Kill A Man is echte parel (iets anders ook dan andere)
  • Hoe langer ik luister, hoe meer fan ik word (is meer dan eenheidsworst, al blijft er een duidelijke rode draad doorheen de nummers bestaan)
Besluit: ik ga ermee akkoord dat ze 1 trapje hoger staan dan MCR. Al blijf ik voor eeuwig en altijd een soldaat van de Zwarte Parade 🖤
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
147
170
21 nummers beluisterd van de “This Is RATM” playlist op Spotify zonder shuffle en ik kom tot volgende vaststellingen:
  • Bulls On Parade beter dan Killing …
    (maar Bombtrack veruit vetste schijf)
  • Renegades Of Funk leuke ontdekking
    (heel grote Beastie Boys vibe)
  • Heel veel hetzelfde stramien wel bij de absolute hitjes (beetje waar ik ook op vastloop bij Maneskin, maar “snap” die collab nu wel met Tom…)
  • How I Could Just Kill A Man is echte parel (iets anders ook dan andere)
  • Hoe langer ik luister, hoe meer fan ik word (is meer dan eenheidsworst, al blijft er een duidelijke rode draad doorheen de nummers bestaan)
Besluit: ik ga ermee akkoord dat ze 1 trapje hoger staan dan MCR. Al blijf ik voor eeuwig en altijd een soldaat van de Zwarte Parade 🖤

Voor mij is Bullet In The Head toch wel de absolute parel, die breakdown en climax ❤️

Overigens blijf ik ook zeker een soldaat van de Zwarte Parade, toevallig de laatste tijd ook heel veel "andere" platen van dat album geluisterd, zoals The Sharpest Lives, Famous Last Words en House Of Wolves. Blijft één van de vetste albums ooit (evenals RatM).

Beide bands op de line up zou dan ook een absolute droom zijn.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Zo schrappen we meer heads, co's of subs dan we bij op de lijst kunnen zetten natuurlijk de laatste dagen.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Ook veranderd? Stond nochtans in je lijstje naast Rammstein, The National en Blink 182. ;)
Mijn verdere post lezen. Eerste post enkele weken geleden was iets te enthousiast, maar dat heeft blijkbaar wel effectief op tafel gelegen op een moment.
Greenday zou afgeketst zijn. Geen enkel idee waarom.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Mijn verdere post lezen. Eerste post enkele weken geleden was iets te enthousiast, maar dat heeft blijkbaar wel effectief op tafel gelegen op een moment.
Greenday zou afgeketst zijn. Geen enkel idee waarom.
Wat blijft er over dan?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Als Green Day echt zou afvallen (wat mij echt raar lijkt, gezien die in België volgens mij de laatste 15(?) jaar enkel op RW gestaan hebben als ze festivals aandeden) dan wordt het stilaan toch spannend wie dan wél nog kan, tenzij er nog grote acts zijn die volledig in winterslaap verkeren qua communicatie?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
965
290
Loyle Carner kondigt paar data aan in UK/IR. Met de boodschap:summer 24 shows en route, the only places to catch us over this side. Hopelijk. bedoelt hij hier niet mee dat hij de rest van de zomer in US zit, maar dat dat hij op het Europese vaste land ook zal zitten, met een mooie spot in de barn. Was echt een ijzersterke show op Pukkelpop!

395655062_861672618643365_9122654992987356918_n.jpg
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Loyle Carner kondigt paar data aan in UK/IR. Met de boodschap:summer 24 shows en route, the only places to catch us over this side. Hopelijk. bedoelt hij hier niet mee dat hij de rest van de zomer in US zit, maar dat dat hij op het Europese vaste land ook zal zitten, met een mooie spot in de barn. Was echt een ijzersterke show op Pukkelpop!

Bekijk bijlage 6719
Heel erg graag! Heb hem helaas elke keer misgelopen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken