Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.022
1.015
Die Werchter Boutique was inderdaad een erg fijne. Wel was de hele weide goed gemarineerd. Er zijn toen records gevestigd qua bierconsumptie.
Toen toch ook tandje bijgestoken qua consumpties😂
En niet vergeten dat Soundgarden normaal in Frankrijk ging staan die dag, maar dat efkes heeft geannuleerd voor Werchter. Andere tijden...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
maakt een account aan op het forum en gooit in 3 topics een rijtje headliners..
is het een wishlist? Een voorspelling? zeg het maar
 
  • Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
98
104
Na lang te lurken toch maar eens een accountje gemaakt.

Naast FF zie ik zeker The Vaccines en Snow Patrol er ook staan met hun nieuwe albums in 2024.
Mss niet de meest 'aantrekkelijke' bands voor sommigen hier hoe ik het lees, maar toch steeds leuke en mooie optredens voor een 3de laatste spot op main (of barnhead).

PJ, Volbeat, Blur, Rise Against, of AC/DC zouden ook wel mogen, maar weet niet hoe realistisch deze zijn of ze touren.

Zou me ook niet volledig verbazen moest Coldplay op Boutique of TW Classic staan met dat gat tussen de Lyon/Rome shows, al zal het wellicht enkel Glastonbury zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Dua op donderdag & Foo's op zondag.
That’s more like it. Twee stadionheadliners wel, als dit zou kloppen. En sowieso een stuk geloofwaardiger dan dat oubollige eerste rijtje namen.

Vraag me trouwens af of Lorde niet zou kunnen. En wat haar eisen zouden zijn.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Voor wat het waard is & als ze tegen mij onwaarheden zeggen dan so be it ...

Blijkbaar was er met Rammstein zo goed als een akkoord voor RW wegens discussie met de andere booker (dus niet Livenation) maar was dat last minute van de baan waardoor het toch opnieuw Oostende werd.
Greenday ook afgeketst - geen idee waarom

Dua op donderdag & Foo's op zondag.

De toekomst zal het uitwijzen.

Kan gewoon niet. Rammstein kondigde een stadium tour aan. Zou dus een zware uitzondering zijn geweest voor werchter, lijkt me onwaarschijnlijk. En zeker door een "discussie tussen bookers". Vraag me af of de rest dan ook klopt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.465
4.787
Die Werchter Boutique was inderdaad een erg fijne. Wel was de hele weide goed gemarineerd. Er zijn toen records gevestigd qua bierconsumptie.
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is de enige Boutique waar mijn vrienden en ik naar toe zijn geweest.
 
  • Haha
Waarderingen: visdave34

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
90
132
Vandaag in de ab club voor deadletter.
Kandidaat voor Werchter?
Archive speelt nu 2 dagen op rij voor een uitverkochte ab.
Voor mij een kanshebber voor Werchter.
Stonden die niet geprogrammeerd met de uitgestelde covid editie?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Kan gewoon niet. Rammstein kondigde een stadium tour aan. Zou dus een zware uitzondering zijn geweest voor werchter, lijkt me onwaarschijnlijk. En zeker door een "discussie tussen bookers". Vraag me af of de rest dan ook klopt.
Muse en Pink werden indertijd toch ook geboekt met een stadion tournee. RHCP ook, niet?
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Ja maar Rammstein moet deze tour wel zijn eigen podium neer kunnen zetten.
In deze tijd moet het toch makkelijk kunnen dat acts een podium kunnen realiseren wat in stadions volledig is, en op een festival aangepast kan worden? Kijk als voorbeeld naar de F1 die reizen van stad naar stad maar wel in aangepaste vorm. In monaco kunnen ze niet zo uitpakken als bijv in barcelona.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Ja maar Rammstein moet deze tour wel zijn eigen podium neer kunnen zetten.
Voor Muse werd toch ook een hele loper geïnstalleerd? Als dat kan, waarom zou dat dan voor Rammstein niet gekund hebben? De mainstage van RW is echt gigantisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.030
Tnx! What I hope. When do you guys expect the 1st names
Ergens komende week verwacht ik wel wat nieuws al is dat nergens op gebaseerd. Wat ik wel lees hier is dat er verschillende andere festivals in de eerste week van november met headliner(s) komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken