Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.150
1.345
Willen ze die in België nog op een festival boeken na haar Pukkelpop-fiasco ?

Misschien iets voor het Koning Boudewijnstadion ?
 
Laatst bewerkt:

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
Willen ze die in België nog op een festival boeken na haar Pukkelpop-fiasco ?

Misschien iets voor het Koning Boudewijnstadion ?
Speelde ze ook 'live' met een vooraf opgenomen tape met verneukte versies, zoals Madonna gisteren?
Veel erger kan het niet meer worden, vrees ik.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Speelde ze ook 'live' met een vooraf opgenomen tape met verneukte versies, zoals Madonna gisteren?
Veel erger kan het niet meer worden, vrees ik.
Wat een horror klinkt dit. Is zij niet een gerucht voor Glasto. Zou wel een prestatie zijn als ze een nog kuttere headliner dan Guns N Roses boeken, maar zo te horen gaat dat ze lukken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Wat een horror klinkt dit. Is zij niet een gerucht voor Glasto. Zou wel een prestatie zijn als ze een nog kuttere headliner dan Guns N Roses boeken, maar zo te horen gaat dat ze lukken.
Een vriendin die er was dit weekend was anders redelijk enthousiast. En die hield ook wel haar hart vast na die vorige tours. Ik denk dat dit op Glasto heel goed onthaald zou worden.

Maar een uur te laat komen... wanneer gaat deze onzin eens voorbij zijn. Dikke vette boete voor elke artiest die zoiets lapt toch.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.150
1.345
Maar een uur te laat komen... wanneer gaat deze onzin eens voorbij zijn. Dikke vette boete voor elke artiest die zoiets lapt toch.
Op Pukkelpop hebben ze dan nog het geluk dat ze daar tot 4 uur 's nachts doorgaan, dus daar konden ze schuiven met het startuur van de volgende artiesten. Maar doe dat maar eens als Werchter headliner, waar het om 1u00 klaar moet zijn...
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.172
3.104
Op Pukkelpop hebben ze dan nog het geluk dat ze daar tot 4 uur 's nachts doorgaan, dus daar konden ze schuiven met het startuur van de volgende artiesten. Maar doe dat maar eens als Werchter headliner, waar het om 1u00 klaar moet zijn...
Doorweekt van de regen op Pearl Jam staan wachten die 3 kwartier te laat waren...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Doorweekt van de regen op Pearl Jam staan wachten die 3 kwartier te laat waren...
Juist ja. 2014 was dat toch? En ook nog eens een kwartier te vroeg stoppen. Was wel een heel goede show van ze, maar was het op voorhand bijna afgetrapt omdat ik dacht dat die niet meer gingen opdagen en ik redelijk uitgeregend was. Vedder had toen ook veel druif op weet ik nog.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.172
3.104
Juist ja. 2014 was dat toch? En ook nog eens een kwartier te vroeg stoppen. Was wel een heel goede show van ze, maar was het op voorhand bijna afgetrapt omdat ik dacht dat die niet meer gingen opdagen en ik redelijk uitgeregend was. Vedder had toen ook veel druif op weet ik nog.
Ja ik stond met een maat, die ik ervan had kunnen overtuigen naar PJ te gaan in plaats van de WK wedstrijd van NL te gaan kijken. Prima show verder, maar dat wachten was zó ontzettend taai.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ja ik stond met een maat, die ik ervan had kunnen overtuigen naar PJ te gaan in plaats van de WK wedstrijd van NL te gaan kijken. Prima show verder, maar dat wachten was zó ontzettend taai.
Daar had ik minder problemen mee haha. Zelfs als dat podium de hele avond was leeg gebleven, dan nog had ik daar inde gietende regen nog liever naar gekeken dan naar een voetbalmatch. Voetbal shmoetbal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken