Rock Werchter 2024

Is toch ook maar sinds kort pas dat ze echt commerciëler zijn gaan producen, meer afgelijnde producties enz.

De show is ook op zich wat ze is, maar hoeft dat per se meer te zijn vraag ik me dan af?

Overigens, qua show is er op 2 jaar tijd toch weinig verandert aan de setup van Fred Again? Snap niet goed wat je bedoelt.
Was dan ook reactie op iemand anders. Ik vond het helemaal niet minder aanvoelen dan de voorbeelden die hij gaf. Je merkt dat er een enorm potentieel in zit en ze het nog ver gaan brengen. Dat bedoelde ik vooral. Nu was het nog niet het strakke van bvb een bicep.
En qua setup is er niks anders bij Fred Again.. maar op Pkp was het evenwicht er nog niet, eerder rommelig en niet zo strak. Maar die heeft enorme stappen gezet, dat bedoel ik.

Conclusie: Overmono is perfect bezig zoals ze nu bezig zijn. Ook met een enorm jonge crew, wat ik ook toejuich.

Måneskin zou ik oprecht wel tof vinden als sub of kleine co-head. Al twee keer live gezien, en de tweede keer zag ik een band die weliswaar geroutineerd speelde, maar ook erg gegroeid is als live act.

Honderd procent zeker ook dat de dochter effe flipt als die aangekondigd worden. Die ging de vorige keer in Vorst he-le-maal los. We kunnen het echt slechter treffen dan Damiano en co als act die de jongere generatie aanspreekt.

Måneskin zou ik oprecht wel tof vinden als sub of kleine co-head. Al twee keer live gezien, en de tweede keer zag ik een band die weliswaar geroutineerd speelde, maar ook erg gegroeid is als live act.

Honderd procent zeker ook dat de dochter effe flipt als die aangekondigd worden. Die ging de vorige keer in Vorst he-le-maal los. We kunnen het echt slechter treffen dan Damiano en co als act die de jongere generatie aanspreekt.
Bovendien ook een boel bekende nummers.
Al zegt de muziek me niks.

En een veel betere live act dan GvF bijvoorbeeld.
Måneskin als sub voor Foo Fighters zou echt wel een mooie combinatie zijn.

En een veel betere live act dan GvF bijvoorbeeld.
Måneskin als sub voor Foo Fighters zou echt wel een mooie combinatie zijn.
Hopelijk dan weer grote en vette namen in The Barn, dan maar weer een act vantevoren naar binnen met een cuphouder vol tripel

• Leuk
Waarderingen: mattman
Sam Smith hierboven natuurlijk vergeten.

Voorts wordt hier volgens mij te weinig gesproken over:

- Maneskin: nieuw album uit dit jaar, populair
- Royal Blood: nieuw album uit dit jaar, vaste klant op Rock Werchter en populair bij de gemiddelde Werchterganger
- Greta Van Fleet: nieuw album uit dit jaar, Vorst Nationaal en Ziggo Dome uitverkocht dit najaar
- Yungblud: met Lowlife nieuwe succesvolle single gelost dit jaar, in 2023 op Pukkelpop
Voeg nog even Nothing But Thieves toe en daarmee hebben we ineens de nieuwe Kaiser Chiefs, Kings Of Leon en Editors van deze generatie!

Groot gerucht dat Rage against the Machine toch gaat touren in het Pinkpop-topic ... Zou wel een headliner (duh) van formaat zijn natuurlijk!

• Leuk
Waarderingen: prettyvisitor
Voor wat het waard is & als ze tegen mij onwaarheden zeggen dan so be it ...

Blijkbaar was er met Rammstein zo goed als een akkoord voor RW wegens discussie met de andere booker (dus niet Livenation) maar was dat last minute van de baan waardoor het toch opnieuw Oostende werd.
Greenday ook afgeketst - geen idee waarom

Dua op donderdag & Foo's op zondag.

De toekomst zal het uitwijzen.

Je merkt toch zelf dat dit gewoon een raar verhaal is? Vermits die Rammstein tour al stuk of 6 maanden vastligt…
Geloof me nu vrij, er gaat nooit meer dan 1 headliner uitlekken. Zelfs mensen dichtbij in productie krijgen dat niet te horen.
Wie wel: degene die het programma samen stellen (uiteraard zelfs), vertegenwoordigers band (zoals platenfirma), andere agents en bepaalde mensen binnen productie zodat die kunnen werken aan de vereisten qua stage en dergelijke. Belangrijke media partners weten het kort voor aankondiging.

Voor wat het waard is & als ze tegen mij onwaarheden zeggen dan so be it ...

Blijkbaar was er met Rammstein zo goed als een akkoord voor RW wegens discussie met de andere booker (dus niet Livenation) maar was dat last minute van de baan waardoor het toch opnieuw Oostende werd.
Greenday ook afgeketst - geen idee waarom

Dua op donderdag & Foo's op zondag.

De toekomst zal het uitwijzen.
Zeker weer gehoord van de dochter van een van de directors op kot...

• Leuk
Waarderingen: rw83 en jonasvh
Da zou zalig zijn. Gelijk in 2012 werchter boutique: Metallica. Blijft één van de beste festivaldagen uit mijn leven.
Die Werchter Boutique was inderdaad een erg fijne. Wel was de hele weide goed gemarineerd. Er zijn toen records gevestigd qua bierconsumptie.

Users who are viewing this thread