Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dat duo Jessie Ware en Janelle Monae moet een van de betere een-tweetjes zijn van de laatste jaren. Kleine kans dat ik alsnog op RW ben, maar grote fomo dat in daar niet bij zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en JP5

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik heb mijn clashfinder een update gegeven.
Wat denken jullie er van?
Andere meningen qua spots nog?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Ik heb mijn clashfinder een update gegeven.
Wat denken jullie er van?
Andere meningen qua spots nog?
Verwacht zelf het volgende.

Donderdag:

M: Stone - TGA - Hives - Parkway Drive - Dropkick Murphys - Greta - Lenny
B: x - x - Meute - Black Pumas - PJ - Jane
K: x - x - x - x - Slowdive - The Streets

Vrijdag:

M: x - Beaches - Simple Plan - x - Yungblud - Sum 41 - Måneskin
B: x - Sleaford - Bad Omens - x - dEUS - Snow Patrol
K: x - x - x - Archive - Tom Morello - James Arthur

Zaterdag:

M: x - x - The Kooks - Nothing But Thieves - Avril - Khruangbin - Dua
B: x - TLDP - Jessie Ware - Janelle - Blaze - Róisín
K: x - x - Arlo Parks - x - Marc Rebillet - Benjamin Clementine

Zondag:

M: x - x - The Breeders - x - x- Royal Blood - Foo Fighters
B: x - Froukje - Sampha - x - Kiwanuka - Jungle
K: x - Lauren Spencer Smith - x - Loyle - Zara - Parcels
S: High Vis
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Hopen dat een Slope met The Clockworks, model/actriz, FatDog, Genesis Owusu, Spellling, Sprints of Robin Kester die zaterdag nog een beetje kan redden voor me. Nu eigenlijk alleen The Last Dinner Party die ik écht wil zien. Wordt net als eerdere jaren echt de moeilijkste dag van de vierdaagse.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Zou zomaar kunnen natuurlijk, zeker nu er nog maar 1 Belgische naam op de line-up staat. Wie zien jullie als de grootste kanshebbers?
& waarom niet ook een Angèle als sub voor Dua Lipa? Zou khruangbin toch al minder vreemde sub maken, maar zou er wel voor zorgen dat avril lavigne maar als 4e laatste staat wat misschien wat vroeg is?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
& waarom niet ook een Angèle als sub voor Dua Lipa? Zou khruangbin toch al minder vreemde sub maken, maar zou er wel voor zorgen dat avril lavigne maar als 4e laatste staat wat misschien wat vroeg is?
Als Angele er had gestaan hadden we het wel al geweten. Denk dat ze wachten op nieuw materiaal.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.204
Met een dag als Dua Lipa op de mainstage had ik me meer voorgesteld dan The Kooks, Nothing But Thieves, Khruangbin en Avril Lavigne als veredeld voorprogramma. De Barn line-up voor die dag is wel gewoon zeer prima. Ook op andere dagen overigens: zondag, puik. Donderdag minder m'n ding behalve PJ Harvey en Slowdive. Zwakste dag blijft voor mijn part wel echt die Maneskin-dag. Zowel de mainstage als tentnamen zeggen me bitterweinig.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Ik heb mijn clashfinder een update gegeven.
Wat denken jullie er van?
Andere meningen qua spots nog?
Zijn die start- en eindtijden per optreden wel correct? Ik vind ze nergens op de website Werchter. Of gaat het voorlopig om 'geschatte' begin en eindtijden per groep in functie van de volgorde per podium. Zal Dua Lipa bv gelijktijdig beginnen met afsluiter klub c Clementine? Visueel is zo'n clashfinder wel een boeiend hulpmiddel om voor je de prioriteiten te bepalen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Pijnlijkste clashes tot nu toe lijken op het eerste zicht voor mij

Parkway Drive - Black Pumas
Greta - De apero
dEUS - Sum 41
Janelle Monáe - Avril Lavigne
Roisin Murphy en redelijk ver bij Dua - Dicht bij Dua.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Naast de zaterdag nu ook een donderdagticket gekocht. Wel met twee verschillende vriendengroepen.

De rest van de dagen overtuigen me niet, dus ik rijd gewoon naar huis :D. M’n vriendin zal content zijn.

Donderdag wel mooi rijtje met Gaslight Anthem-Black Pumas-Slowdive-PJ Harvey-Jane’s Addiction. Mooi dat die laatsgenoemde legendarische band niet ergens in de middag wordt weggezet op die tamme Main.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken