En voor mij positief; nog steeds geen Sam Smith aangekondigd !
Ik houd nog hoop op een paar toffe namen in de top/ voor een brede vulling.
Deze worp maakt het wel een stuk interessanter, donderdag zit ineens flink in de lift.
Vrijdag blijft voor mij een beetje plat, ik houd van wat steviger werk maar ben nooit zo'n fan geweest van Simple Plan, Sum 41, al was de laatste keer op Werchter positief voor Sum41. Ik kijk die dag toch nog het meest uit naar dEUS en Snow Patrol. Met Bad Omens en Archive staan er wel 2 bands die ik nooit heb gezien maar graag wil gaan horen
met nog een paar namen erbij ga ik mezelf prima vermaken denk ik.
Zaterdag; Dua Lipa voor mij wel het hoogtepunt. Ik zeg dat niet snel bij puur een pop-act. Maar haar muziek boeit me wel. De rest van de dag; tja, The Last Dinner Party, daar heb ik wel zin in. NBT al vaak gezien, maar dat vind ik wel sterk. Verder; mwa. Ik moet nog eens in de voor mij onbekende namen duiken.
Zondag; Die wordt voor mij compleet gedragen door Foo Fighters. High Vis lijkt me tof!
Michael Kiwanuka, daar ben ik benieuwd naar. Nog niet live zien spelen. Royal Blood; die heb ik echt elke passage op Werchter gezien, lekker hoor, maar ik had liever wat anders.
Goeie worp, ik ben meer over nu. Maar ik mis de scherpe randjes wel.
Ik heb mijn clashfinder een update gegeven.
Wat denken jullie er van?
Andere meningen qua spots nog?
Mooi! Ik denk wel dat Nothing But Thieves hoger komt te staan. Die zijn toch wel rete-populair. Avril zou mijn insziens meer een late-middag zijn. Maar dat kan ik moeilijk peilen.