Dit soort posts wil ik dus meer lezen. Goeie, voor mij onbekende, pareltjes om te ontdekken ipv hoe slecht de RW line-up weer is omwille van herhalingen,en easy boekingen.
Ik behoor wel tot het groep die uitkijkt naar Lenny Kravitz en Sum 41, nog eens naar Snow Patrol, the Kooks en Dropkick Murphys zal gaan kijken, maar ook wel uitkijkt naar Dua Lipa en Maneskin. Ik zal die vier dagen vooral op de main te vinden zijn, met af en toe een uitstap naar de Barn. Maar op RW staan 100 namen en met een beetje geluk kan je er een 30-tal volledig bekijken. dus 70 namen hoeven niet meteen mijn ding te zijn en voor mij zijn dat vooral de namen in de Klub C en op de Slope (al hoop ik hier wel een paar ontdekkingen te vinden). Voor anderen zullen dat misschien de namen op de Main en in de Barn zijn.
Voor mij ziet de line-up er op dit moment trouwens al heel leuk uit, en kan al een aardig spoorboekje maken. Ik hoop wel nog op een aantal leuke aanvullingen uit het rijtje The Vaccines, Frank Carter, Weezer, Eels, Placebo of Noel Gallagher of the Pretenders en nog wat Belgen (Angèle, Triggerfinger, De Mens, Noordkaap, Whispering Sons, Dirk, ...), maar weet ook dat elke bij elke nieuwe must see, er een clash komt met een andere groepen die ik ook eens wou zien.
Ik kijk al uit naar de volgende namen en de bekendmaking van het uurschema om de puzzel te leggen.