Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Oew dat zou ik helemaal niet erg vinden aangezien de potentiële PJ Harvey - PWD clash dan verdwenen is. Zijn mijn twee belangrijkste must sees namelijk dan.
Had wel los die Barcelona Rock aankondiging gemist. We zullen het snel weten hoe het concreet zit.

Ik was anders bvb aan het denken:

Whispering Sons - The Hives - Dropkick Murphys - Keane - Greta Van Fleet - Arcade Fire - Lenny Kravitz

en dan vrijdag:

The Beaches - Simple Plan - Tom Morello - Yungblud - Sum 41 - Parkway Drive - Maneskin
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Fox Tv Popcorn GIF by The Four
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Had wel los die Barcelona Rock aankondiging gemist. We zullen het snel weten hoe het concreet zit.

Ik was anders bvb aan het denken:

Whispering Sons - The Hives - Dropkick Murphys - Keane - Greta Van Fleet - Arcade Fire - Lenny Kravitz

en dan vrijdag:

The Beaches - Simple Plan - Tom Morello - Yungblud - Sum 41 - Parkway Drive - Maneskin

Of andersom, maar ik kan me er erg goed in vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.574
Had wel los die Barcelona Rock aankondiging gemist. We zullen het snel weten hoe het concreet zit.

Ik was anders bvb aan het denken:

Whispering Sons - The Hives - Dropkick Murphys - Keane - Greta Van Fleet - Arcade Fire - Lenny Kravitz

en dan vrijdag:

The Beaches - Simple Plan - Tom Morello - Yungblud - Sum 41 - Parkway Drive - Maneskin
Er zal vast gemekker over deze lijstjes komen en dat het belegen is maar het zijn twee mainstages waar ik echt veel van wil zien.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
Parkway Drive blijf ik raar vinden als subheadliner voor een festival van zo'n grootte, maar ik zal er zeker en vast staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Parkway Drive blijf ik raar vinden als subheadliner voor een festival van zo'n grootte, maar ik zal er zeker en vast staan.
Die gaan toch niet als subheadliner geboekt worden voor deze? Dat zou bijna even bizar zijn als Khruangbin op die plek.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.574
Die gaan toch niet als subheadliner geboekt worden voor deze? Dat zou bijna even bizar zijn als Khruangbin op die plek.
nee! Ik ben het eens dat PWD nog geen majors kan subheadlinen maar die mannen hebben wel een grote en overtuigende show bij die in principe genoeg kracht heeft om zo'n wei omver te blazen. Dat is echt heel wat anders dan Khruangbin die daar zullen verdrinken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Die gaan toch niet als subheadliner geboekt worden voor deze? Dat zou bijna even bizar zijn als Khruangbin op die plek.
PD is een logischere sub dan die andere als je bepaalde acts wil bumpen naar toekomstig headlinemateriaal. Wat ze intrinsiek wel zullen kunnen lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
nee! Ik ben het eens dat PWD nog geen majors kan subheadlinen maar die mannen hebben wel een grote en overtuigende show bij die in principe genoeg kracht heeft om zo'n wei omver te blazen. Dat is echt heel wat anders dan Khruangbin die daar zullen verdrinken.
Echt benieuwd hoe het in zijn plek gaat vallen en of we aan de bovenkant nog veel mooie dingen mogen verwachten!

Eerlijk gezegd vooral gehoopt op nog wat losse aankondigingen van subs/co/Barnheads, ipv een pakketje namen. Een beetje zoals vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Echt benieuwd hoe het in zijn plek gaat vallen en of we aan de bovenkant nog veel mooie dingen mogen verwachten!

Eerlijk gezegd vooral gehoopt op nog wat losse aankondigingen van subs/co/Barnheads, ipv een pakketje namen. Een beetje zoals vorig jaar.
Daarvoor zijn de tourende acts niet groot genoeg. Behalve LCD misschien, maar die zullen niet komen lijkt me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Daarvoor zijn de tourende acts niet groot genoeg. Behalve LCD misschien, maar die zullen niet komen lijkt me.
Die hoop begin ook ook wel een beetje op te geven. Van alles wat nu rond RW tourt: LCD Soundsystem, The Smile, Kali Uchis en Pulp... Maar ja...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.289
3.874
Kali Uchis kan door naar Les Ardentes, net als 3 jaar geleden. Zou daar een prima headliner zijn.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
149
134
Dit soort posts wil ik dus meer lezen. Goeie, voor mij onbekende, pareltjes om te ontdekken ipv hoe slecht de RW line-up weer is omwille van herhalingen,en easy boekingen.

Ik behoor wel tot het groep die uitkijkt naar Lenny Kravitz en Sum 41, nog eens naar Snow Patrol, the Kooks en Dropkick Murphys zal gaan kijken, maar ook wel uitkijkt naar Dua Lipa en Maneskin. Ik zal die vier dagen vooral op de main te vinden zijn, met af en toe een uitstap naar de Barn. Maar op RW staan 100 namen en met een beetje geluk kan je er een 30-tal volledig bekijken. dus 70 namen hoeven niet meteen mijn ding te zijn en voor mij zijn dat vooral de namen in de Klub C en op de Slope (al hoop ik hier wel een paar ontdekkingen te vinden). Voor anderen zullen dat misschien de namen op de Main en in de Barn zijn.

Voor mij ziet de line-up er op dit moment trouwens al heel leuk uit, en kan al een aardig spoorboekje maken. Ik hoop wel nog op een aantal leuke aanvullingen uit het rijtje The Vaccines, Frank Carter, Weezer, Eels, Placebo of Noel Gallagher of the Pretenders en nog wat Belgen (Angèle, Triggerfinger, De Mens, Noordkaap, Whispering Sons, Dirk, ...), maar weet ook dat elke bij elke nieuwe must see, er een clash komt met een andere groepen die ik ook eens wou zien.

Ik kijk al uit naar de volgende namen en de bekendmaking van het uurschema om de puzzel te leggen.
👍
 

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Ik blijf toch hopen dat parkway drive gewoon als afsluiter van de barn er staat! Gaat beter zijn dan in het licht als 3e laatst
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Kali Uchis kan door naar Les Ardentes, net als 3 jaar geleden. Zou daar een prima headliner zijn.
Ik hoop eigenlijk van niet, Les Ardentes spreekt me als festival totaal niet aan. Zou mooi zijn als RW ook zoiets kan presenteren ipv opnieuw nog eens Keane ofzo... Ik ben voor. :) Zeker na dat nieuwe album.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: timv en Joss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken