Rock Werchter 2024

WanWalrus

Playlistbediener
2 nov 2023
36
50
Zou wel mooi zijn als ze nog een nieuwe naam voor zaterdag aankondigen voordat ze daar het bordje 'Uitverkocht' moeten bovenhalen.
Kwestie van de fans van die artiest nog een kans te geven een ticket te scoren...
Denk dat morgen de eerste logische dag sinds de feestdagen is waarop aankondigingen kunnen
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Volgens wat ik gehoord heb kunnen Queens of the Stone Age en Florence and the Machine ook naar 'Kans nihil/afgevallen' verplaatst worden, beide zouden op Pukkelpop staan. QotsA weer als sub (vind ik persoonlijk heel vreemd), Florence headliner samen met Fred Again terwijl de 3de headliner nog niet vast ligt. Lijkt me geloofwaardig op basis van geruchten dus ik geloof het wel.
Florence and the Machine hebben met hun Dance Fever tour (album uit in mei 2022) uitgebreid getourd tussen 15 april 2022 en 2 september 2023 vnl in Amerika en Europa. Voor 2024 zijn er geen nieuwe album plannen aangekondigd voor Florence and the Machine dus ook geen nieuwe tour. ik verwacht dat pas in 2025. Er zijn ook nog geen nieuwe tourplannen bekendgemaakt voor dit jaar voor Florence and the Machine. Pukkelpop zekerheden lijken me Fred Again, the Smile en Queens of the Stone Age. Eventueel nog aangevuld met lastminute tourplannen van bv Lorde. Florence and the Machine en Fred Again samen lijken me een droomaffiche, te goed om waar te zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.510
Ik had The Blaze al afgeschoven naar Pukkelpop. Maar die verkopen gewoon Vorst Nationaal uit en spelen 5 juli op Main Square....
Niet verwacht dat ze die zaal zouden volkrijgen. Wel heel populair in het Waalse landsgedeelte.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Declan grotere kans dan TDCC. TDCC is ook momenteel Rock Zottegem materiaal.
Oke het hoogtepunt van TDCC ligt al even achter ons en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje vergeten ben. Maar die nieuwe schijf is dan wel weer erg fijn, mochten er nog meer dergelijke schijven uit komen zouden ze van mij wel weer een plekje mogen krijgen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.916
Dus Stubru weet een dag op voorhand of er een aankondiging komt, maar weten zij ook wat die aankondiging inhoudt?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.510
Dus Stubru weet een dag op voorhand of er een aankondiging komt, maar weten zij ook wat die aankondiging inhoudt?
Neen... die weten het inderdaad meestal op voorhand om het redactioneel in te plannen. Maar persbericht komt paar uur ervoor.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Benieuwd of Parkway Drive nog steeds voor donderdag is of evt geswitcht van dag.
Parkway Drive speelt op zaterdag 6 juli in Dresden, ze staan op Barcelona Rock (5 of 7 juli), dus de donderdag ligt erg voor de hand.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
372
298
Was hier niet een insider die rebussen deed van aankondigingen? Ben wel benieuwd waar die nu is :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
Benieuwd of Parkway Drive nog steeds voor donderdag is of evt geswitcht van dag.
Oew dat zou ik helemaal niet erg vinden aangezien de potentiële PJ Harvey - PWD clash dan verdwenen is. Zijn mijn twee belangrijkste must sees namelijk dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken