Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Stonden ze ook niet eens op PKP ergens in de namiddag.
Ben het met je eens,zie ze geen headliner spot innemen,maar vroege avond spot zou best kunnen moesten ze RW aandoen.
Ja klopt. Zo hebben ze op Werchter ook al eens gestaan:
Parkway Drive - Balthasar - Greta Von Fleet - Muse

Misschien een komende keer een treetje hoger, maar daar houdt het helaas wel op op Werchter voor hun.
In de Barn zou mij wel gaaf lijken.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ja klopt. Zo hebben ze op Werchter ook al eens gestaan:
Parkway Drive - Balthasar - Greta Von Fleet - Muse

Misschien een komende keer een treetje hoger, maar daar houdt het helaas wel op op Werchter voor hun.
In de Barn zou mij wel gaaf lijken.

Denk dan toch dat ze op de main gaan staan,ze zullen toch wel een beetje met hun pyro willen uitpakken.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
886
1.069
Mijn (ik denk wel realistische) wensenlijstje voor dit jaar:
-IDLES
-Fontaines DC
-Frank Carter and the Rattlesnakes
-The Hives
-Frankie and the Witchfingers
-High Vis

Een deel van dit met wat andere grote acts die me wel aanstaan en natuurlijk wat voor mij onbekende acts die je weer kan ontdekken en ik sta gewoon weer een goede 4 dagen op de wei
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
Zalig…
Ondertussen voor 8 hoge spots in de barn hebben we eventueel al:
- The streets
- James blake
- Soulwax
- Lcd soundsystem
- pj Harvey
- dEUS
- hozier
… ik zal nog wel iets vergeten. Dat is een te mooi lijstje en zal nooit lukken vrees ik.

Klopt, Hozier zou op de Main staan net zoals vorige keer. 😉
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
469
450
Pearl Jam stond letterlijk elke keer sinds 2010 in een co-head constructie zoals daarnet al aangehaald. 2022 nog met The War on Drugs die even groot stonden op de poster. Dus we zouden perfect naar een scenario kunnen gaan waarin Maneskin van 20u30 - 22u speelt en PJ van 23 - 01u.
Ik denk ook dat The War on Drugs de komende JAREN bovenaan / even groot/ dikgedrukt op de posters blijft staan. OVer nieuwe headliners gesproken voor majors.
Ik geloof ook nog wel dat Werchter nog wat dikke namen dropt voor aankleding van welke dag dan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
201
397
Ja klopt. Zo hebben ze op Werchter ook al eens gestaan:
Parkway Drive - Balthasar - Greta Von Fleet - Muse

Misschien een komende keer een treetje hoger, maar daar houdt het helaas wel op op Werchter voor hun.
In de Barn zou mij wel gaaf lijken

Met de show die ze meenemen inderdaad beter in de Barn dan op klaarlichte dag op de main.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
737
917
Ik denk ook dat The War on Drugs de komende JAREN bovenaan / even groot/ dikgedrukt op de posters blijft staan. OVer nieuwe headliners gesproken voor majors.
Ik geloof ook nog wel dat Werchter nog wat dikke namen dropt voor aankleding van welke dag dan ook.
TWOD heeft net 1 ontzettend grote tour achter de rug met I Don't Live Here Anymore. Met dit album hebben ze tussen april 2022 en juni 2023 drie maal in België gestaan. Ik heb alle Belgische concerten bijgewoond maar enkele jaren afwezigheid en een nieuw album op zak lijkt me toch echt realistischer voordat die terugkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
90
132
Met een nieuw album is TWOD gewoon een headliner! Voor mij zijn ze dat nu al.
En Sam Fender zou toch ook moeten kunnen uitgroeien tot een headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.150
1.345
Met een nieuw album is TWOD gewoon een headliner! Voor mij zijn ze dat nu al.
En Sam Fender zou toch ook moeten kunnen uitgroeien tot een headliner.
Met hun laatste passage op Werchter heeft The War On Drugs nu niet bepaald een diepe indruk nagelaten.

Ik denk dat TWOD, zelfs met een nieuw album, nog even op dezelfde plaats gaat blijven staan. Sub op festivals als Werchter, headliner op kleinere festivals als Live Is Live.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Met hun laatste passage op Werchter heeft The War On Drugs nu niet bepaald een diepe indruk nagelaten.

Ik denk dat TWOD, zelfs met een nieuw album, nog even op dezelfde plaats gaat blijven staan. Sub op festivals als Werchter, headliner op kleinere festivals als Live Is Live.
eh?

die waren net heel goed
spijtig dat het regende want met de ondergaande zon had dat het plaatje afgemaakt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken