Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
892
En als vanouds is het in januari/vroeg februari wachten op Glastonbury. Hebben toch ook nog maar 1 headliner van de '3'?
Die kunnen alles op hun tempo doen, omdat ze zich toch geen zorgen moeten maken over ticketverkoop...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
ja dat gaat niet missen, ik gok 3de spot main stage...
Maar wel een Noorse act natuurlijk dus zou ook in augustus gewoon nog in Europa kunnen staan. Ik wacht toch nog even af alvorens haar op te schrijven. Zie haar ook wel een erg hoge spot krijgen op PKP.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Maar wel een Noorse act natuurlijk dus zou ook in augustus gewoon nog in Europa kunnen staan. Ik wacht toch nog even af alvorens haar op te schrijven. Zie haar ook wel een erg hoge spot krijgen op PKP.
Indien op werchter verwacht ik ze eerder in de barn, niet?
Benieuwd welke Belgische namen we nog krijgen. Black box en haunted youth?
 
  • Leuk
Waarderingen: jova en Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Indien op werchter verwacht ik ze eerder in de barn, niet?
Benieuwd welke Belgische namen we nog krijgen. Black box en haunted youth?
Mosschien Bluai en Chibi Ichigo? Meltheads op de Slope zie ik ook voor me. Selah Sue kan ook nog, stond op PkP en nu misschien op RW? Staat in ieder geval op Mad Cool.

En dan hopen op dEUS he. Als het dit jaar niet wordt met dat album zie ik niet in wanneer dan wel nog ooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Oa nog Sylvan Esso, Los Bitchos, Touche Amore en Thundercat naar Open’er.
Zit wel wat Slope materiaal bij en hopen op Thundercat. Maar dacht dat die in België geboekt worden door Greenhouse. En greenhouse heeft Gent jazz overgenomen…
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Oa nog Sylvan Esso, Los Bitchos, Touche Amore en Thundercat naar Open’er.
Zit wel wat Slope materiaal bij en hopen op Thundercat. Maar dacht dat die in België geboekt worden door Greenhouse. En greenhouse heeft Gent jazz overgenomen…
Thundercat staat al op Couleur Café de week ervoor, zou die twee Belgische festivals doen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken