Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Ik zal hem eens live moeten zien om het te begrijpen zeker? Doet mij gewoon helemaal niets.
Ik ben ook geen grote fan, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik live wel echt heb genoten van Bruce Springsteen. Was veel meer onder de indruk dan ik vooraf voor mogelijk had gehouden.

Ik ben ook geen grote fan, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik live wel echt heb genoten van Bruce Springsteen. Was veel meer onder de indruk dan ik vooraf voor mogelijk had gehouden.
Zelfde hier. Ik vind alleen wel dat zijn concerten veel te lang duren als je niet een groot fan bent.

Op zich is dat natuurlijk prima voor zijn eigen concerten, maar op festivals vind ik dat wel een nadeel.

dat is absoluut waar.
maar das op ieder festival.
van mij mag pearl jam 3 uur spelen op pinkpop.
maar kan me voorstellen dat anderen anderhalf uur lang genoeg vinden

Ik kan best geloven dat dat live de moeite is, veel energie... Maar zal die nummers nooit zelf opzetten. En aangezien RW hem nooit boekt en solo tickets heel duur zijn zal het er niet snel van komen.

Ik zit in hetzelfde schuitje. Niet echt fan, MAAR nu wel tickets gekocht voor tw classic. En ondertussen ben ik al zijm albums aan het beluisteren. Er zitten wel verborgen pareltjes tussen die ik nog nooit had gehoord. Wie weet ga ik overstag...🙈

Zijn er nog namen die we met zekerheid kunnen opschrijven?
Naar NOS Alive en Mad Cool gezien lijken me Lizzo, Spoon (touren met Black Keys dacht ik), City & Colour (waren al eens aangekondigd voor een corona editie), Rina Sawayama, Angel Olsen, Tash Sultana en Wet Leg (op een gelekte poster van RW23) wel namen die zouden kunnen. Met zekerheid is natuurlijk niets tot het is aangekondigd :)

Naar NOS Alive en Mad Cool gezien lijken me Lizzo, Spoon (touren met Black Keys dacht ik), City & Colour (waren al eens aangekondigd voor een corona editie), Rina Sawayama, Angel Olsen, Tash Sultana en Wet Leg (op een gelekte poster van RW23) wel namen die zouden kunnen. Met zekerheid is natuurlijk niets tot het is aangekondigd :)
Plus Ben Howard dus. Mooi rijtje name dus, waarbij ik alleen met Sultana niets heb. Hoop vooral op Rina en Angel Olsen eigenlijk.

Gok dat Angel Olsen eerder Cactus zal worden.
City and colour lijkt me ook zeker ja.

Tash Sultana wordt blijkbaar in België geboekt door Skorpio. Dus misschien live is live.

Ik ook niet. Die show van dik 3 uur op Pinkpop was ik al na 1 uur beu. Snap overigens wel dat veel mensen dit helemaal geweldig vinden. Het doet mij echter helemaal niks.
Hier hetzelfde betreft Springsteen en die set. Al vind ik niet dat zo'n lange set moet worden ingekort voor een festival. Want bezoekers verdienen de volwaardige Springsteen ervaring (en dat geldt ook voor andere headliners).

Wel coole wijlen-saxofonist.

Users who are viewing this thread