Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Oa nog Sylvan Esso, Los Bitchos, Touche Amore en Thundercat naar Open’er.
Zit wel wat Slope materiaal bij en hopen op Thundercat. Maar dacht dat die in België geboekt worden door Greenhouse. En greenhouse heeft Gent jazz overgenomen…
En Thundercat staat immers al op Couleur Café.

En ik zou hier het viervoud willen betalen.
Ja, snap ik.
The Cure gaf de laatste keer een goed optreden, maar de keren daarvoor was het matig tot slecht.
Radiohead was imo ooit 1 van de beste bands, maar na ‘ok computer’ voor mij te experimenteel.
Cave pakte ons de laatste keer niet. Jouw wel.
Kendrick niet helemaal mijn ding. Zou wel gaan kijken, omdat een aantal nummers mij wel aanspreekt.

Maar goed als Werchter er nog een SOAD, Stromae, tool bijzet, dan ben ik ook tevreden. ;)

• Leuk
Waarderingen: jova en mattman
Ja, snap ik.
The Cure gaf de laatste keer een goed optreden, maar de keren daarvoor was het matig tot slecht.
Radiohead was imo ooit 1 van de beste bands, maar na ‘ok computer’ voor mij te experimenteel.
Cave pakte ons de laatste keer niet. Jouw wel.
Kendrick niet helemaal mijn ding. Zou wel gaan kijken, omdat een aantal nummers mij wel aanspreekt.

Maar goed als Werchter er nog een SOAD, Stromae, tool bijzet, dan ben ik ook tevreden. ;)
Zou Tool het duveltje uit het doosje(Foo fighters even daargelaten) kunnen worden deze zomer? Of is dat teveel wishful thinking vanuit mijn kant?

• Leuk
Waarderingen: jova

Users who are viewing this thread