Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Men I Trust en The Blaze naar Dour. Had beide wel op RW verwacht.

Ook Lous and The Yakuza en Meute spelen er, maar die had RW vorig jaar al.
Jammer van Men I Trust, had wel hoop dat die RW zouden doen. Wil ze graag een keer zien.
Hoop dan maar op BKS of Lowlands, maar dat zal (helaas voor mij) wel DTRH worden...

En wat verkoopt uit en waar houden werchter bezoekers dus van? Juist ja die grote populaire headliners. Die zogezegde herhalingen. Valt allemaal goed mee dat herhalen.
Um. Bwa. De enige naam waarvan je dat op een consistente basis kunt zeggen dat ze hun dag snel kunnen uitverkopen is toch wel Pearl Jam. De rest, not so much. Verandering van spijs doet trouwens eten, heeft men mij altijd geleerd. ;)

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Duhu, er zit immers een vrij prominente gitaar in die nummers?
Dus jij vind iets automatisch goed wanneer er "dikke gitaren" inzitten? Want Stand Down is een B-kant van Imagine Dragons met een goedkope metalriff van de Aldi eraan geplakt.

Stockholm Syndrome blijft mijn favoriete Muse nummer. Ook veel gitaren. Maar de tijden waarin Muse nog zulke vernuftige nummers maakt, zijn al lang voorbij.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Dr. Hannibal
Een Hysteria heb ik ze toch ook al jaren niet meer zien maken. Gaat sterk bergaf met die band.

Dus jij vind iets goed wanneer er dikke gitaren inzitten? Want Stand Down is een B-kant van Imagine Dragons met een goedkope metalriff van de Aldi eraan geplakt.
Nee ik vind het sneu, zielig en irritant dat jij blijkbaar elke dag keer op keer weer de behoefte voelt om Muse of Guns N' Roses af te kraken. Hoeveel voldoening haal je eruit man, get a life.
En kom maar alvast met de 'het is een forum, daar is het toch goed om te zeggen wat ik vind'. Dit elke dag doen is gewoon onnodig, vervelend, steeds hetzelfde en weinig inspirerend. Een beetje hetzelfde als wat jij van Muse vindt dus. Maar fijn, ik zie je over een maand wel weer. Kun jij in de tussentijd nog 30 keer hetzelfde zeggen over onder andere Muse en GNR en vind ik het na 30 keer weer een keer tijd om er wat van te zeggen. Houden we dit topic toch levend in tijden zonder nieuws.

Kijk in ieder geval heel erg uit naar Muse op Rock Werchter. Blijft live een fantastische band, en die nieuwe nummers werden fantastisch ontvangen in Carré.

Nee ik vind het sneu, zielig en irritant dat jij blijkbaar elke dag keer op keer weer de behoefte voelt om Muse of Guns N' Roses af te kraken. Hoeveel voldoening haal je eruit man, get a life.
En kom maar alvast met de 'het is een forum, daar is het toch goed om te zeggen wat ik vind'. Dit elke dag doen is gewoon onnodig, vervelend, steeds hetzelfde en weinig inspirerend. Een beetje hetzelfde als wat jij van Muse vindt dus. Maar fijn, ik zie je over een maand wel weer. Kun jij in de tussentijd nog 30 keer hetzelfde zeggen over onder andere Muse en GNR en vind ik het na 30 keer weer een keer tijd om er wat van te zeggen. Houden we dit topic toch levend in tijden zonder nieuws.

Kijk in ieder geval heel erg uit naar Muse op Rock Werchter. Blijft live een fantastische band, en die nieuwe nummers werden fantastisch ontvangen in Carré.
Nu niet doen alsof ik nooit genuanceerd ben en alleen negatief loop te doen over alles. Het ging over dat Muse (ten tijden van Stockholm Syndrome) veel beter was dan nu. Of vind je mijn enthousiasme over bepaalde acts of lineups dan ook irritant dan? Voor de rest ga ik niet veel woorden meer vuilmaken aan die lange tenen van je. Geen zin in weer een welles en nietes verhaaltje.

En dit zijn dingen die ook in een PM kunnen.

Nu niet doen alsof ik nooit genuanceerd ben en alleen negatief loop te doen over alles. Het ging over dat Muse (ten tijden van Stockholm Syndrome) veel beter was dan nu. Of vind je mijn enthousiasme over bepaalde acts of lineups dan ook irritant dan? Voor de rest ga ik niet veel woorden meer vuilmaken aan die lange tenen van je. Geen zin in weer een welles en nietes verhaaltje.

En dit zijn dingen die ook in een PM kunnen.
Laten we dat inderdaad niet doen.

Volledig mee eens, stuur jij na de 15e keer dan ook je frustratie in een PM naar Matt Bellamy of Axl Rose in plaats van elke dag in dit topic?

Laatst bewerkt:
Hup, terug sfeer!

Grappig, heb Muse al een paar keer live gezien en ben toch behoorlijk fan geweest, maar die Nishe jam ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Even opgezocht en blijkt wel al uit 1999 te komen. Toen maakten ze nog goede muziek ja, daar is zelfs @mattman het mee eens 😅 maar dank voor het delen, ga er zo nog eens voor zitten om te kijken hoe de nieuwste nummers live uit de verf komen. Op basis van wat ik er tot nu toe van gehoord heb moet ik wel zeggen dat ze het naar mijn mening verdienen om dagelijks afgekraakt te worden...

• Leuk
Waarderingen: SvenH23 en mattman

Users who are viewing this thread