Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.598
Nu we het toch over Placebo hebben. Die staan op 6 juli in Nimes. Blijft altijd het soort band waar je rekening moet mee houden voor Werchter als ze in de buurt zijn.
 

Werchter1712

Playlistbediener
22 mrt 2017
7
0
Kenners, hoe groot achten jullie de kansen voor Liam Gallagher op Werchter? Zou de line-up toch een stuk aantrekkelijker maken.
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Zijn er trouwens nog kansen voor Bon Iver of zou dat ook iets zijn voor Live /s live?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Denk niet dat artiesten die op Werchter optreden op dezelfde camping slapen als festivalgangers, maar wie weet.
Als ze het hele weekend op DTRH staat, kan ze enkel nog maar de donderdag op Werchter. Kans stukje kleiner.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
137
126
Kings of Leon is een zeer kwalitatieve band, zowel qua songs als qua live-performances. Eigenlijk jammer dat Use Somebody en Sex on Fire zo populair werden. Ze waren beter een 'namiddag/vooravond rockband' gebleven. On call, Fans, Closer, The Bucket, Four Kicks, Milk, Molly's Chambers ... Genoeg absolute topsongs.

En dat ze live bijna geen interactie hebben, dat kan mij geen moer schelen als ze zo goed en strak spelen. Hetzelfde kan gezegd worden van die andere live-topband, Placebo.

Kings of Leon. Ik heb ze afgelopen zomer op Lokerse Feesten gezien. Mijn 6e keer volgens mij.
Ik zei tegen de vriendin dat ze inderdaad weinig interactie moest verwachten maar integendeel. Meestal blijven ze heel het optreden op hun plek staan maar Caleb Followil nam heel het podium en zei geregeld iets naar het publiek toe. Een publiek dat er enorm goed op reageerde.
Voor de rest knappe, strakke set met echte topsongs zoals je zegt.

Placebo afgelopen zomer gezien in Firenze Rocks. We hadden hoge verwachtingen maar toen vielen ze voor ons wat tegen. Het kan ook wat met de visuals te maken hebben gehad, bepaalde wachttijden tussen nummers en het niet spelen van bv. Every You Every Me.

In ieder geval. Beide bands zijn welkom op RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.598
Cactus kan ook altijd natuurlijk als ze al eens op TWC stonden dit jaar.

Zou inderdaad ook wel een match zijn. Zeker met een festival als Cactus dat notoir is om een publiek te hebben dat lak heeft aan interactie en sfeer. Zou bij Molko wel in de smaak vallen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Rex orange county lijkt uncancelled te zijn, alle charges dropped omdat er videobeelden zouden zijn die de aanklager tegenspreekt. Terug op de lijst van kanshebbers zetten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken