Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
ryN4CNK.png


Net als de voorbije jaren organiseer ik ook dit jaar weer de Tijdloze Top 100 van dit forum. We hebben nu al zeventien lijsten binnen, maar daar mogen er zeker nog wat bij. Heb je zelf ook zin om een lijst in te sturen (kan al vanaf 10 nummers), doe dat dan zeker voor 1 januari 2023. Vanaf januari wordt de top 100 van het forum bekend gemaakt.

 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.412
1.914
Gelukkig lijkt KOL een festival exclusive voor RAR voor hier een eindejaarsrel uitbreekt.

RW zelf heeft een spotify playlist gedeeld dus daarmee de officiële bevestiging dat het erop zit dit jaar volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.596
11.215
Gelukkig lijkt KOL een festival exclusive voor RAR voor hier een eindejaarsrel uitbreekt.

RW zelf heeft een spotify playlist gedeeld dus daarmee de officiële bevestiging dat het erop zit dit jaar volgens mij.
Alleen voor Duitsland volgens mij, want ze noemen ook Incubus maar die staat bijvoorbeeld ook op Hellfest. Het kan nog!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en EngineNr9

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.667
Die magere headliners van RAR/RiP tonen vooral aan hoe weinig grote rockheadliners er volgend jaar touren.

In hoeverre RHCP voor de tweede keer dat al niet had getoond.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.667
Ik hoop trouwens dat Puscifer net zon openbaring als Tool als je ze live ziet want verdomme wat vind ik die albums saai en droogjes. Blijft op geen enkele manier plakken hier.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Ik hoop trouwens dat Puscifer net zon openbaring als Tool als je ze live ziet want verdomme wat vind ik die albums saai en droogjes. Blijft op geen enkele manier plakken hier.
Mwah, op Pinkpop in 2016 vond ik Puscifer ook verre van overtuigend. Het kabbelt een beetje voort allemaal vind ik. Dan hoor en zie ik toch liever A Perfect Circle en Tool.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Kings of Leon zou perfect om 18u50 kunnen werken op donderdag. Vrijdag lijkt die spot naar The Black Keys te gaan en in het weekend naar MGK en Rosalia.

Die spot verdienen ze ook op basis van hun back catalogue en hun sterke performances van de voorbije zomer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kings of Leon zou perfect om 18u50 kunnen werken op donderdag. Vrijdag lijkt die spot naar The Black Keys te gaan en in het weekend naar MGK en Rosalia.

Die spot verdienen ze ook op basis van hun back catalogue en hun sterke performances van de voorbije zomer.
Hun ego is daar nog niet klaar voor
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.596
11.215
Hun ego is daar nog niet klaar voor
Lijkt me wel, toch? Die zien ook alleen maar dat de opkomst lager en lager wordt. Zou 18.40 ook wel vroeg vinden, maar iets later in de Barn ofzo zou meer dan prima zijn (al is daar geen plek meer voor, geloof ik). Dat ze alleen niet zo slim zijn bij RaR/RiP is wel weer mooi. Niet geschoten is tenslotte ook altijd mis.

Blijf toch een zwak hebben voor KoL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.667
Lijkt me wel, toch? Die zien ook alleen maar dat de opkomst lager en lager wordt. Zou 18.40 ook wel vroeg vinden, maar iets later in de Barn ofzo zou meer dan prima zijn (al is daar geen plek meer voor, geloof ik). Dat ze alleen niet zo slim zijn bij RaR/RiP is wel weer mooi. Niet geschoten is tenslotte ook altijd mis.

Blijf toch een zwak hebben voor KoL.
Denk vooral wanhopig, ipv niet slim.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.596
11.215
Denk vooral wanhopig, ipv niet slim.
Oh, vooral dat, ja. Reacties zijn uiteraard ook weer veel te voorspelbaar, maar wel terecht, alleen velen weten natuurlijk ook niet hoe moeilijk het dit jaar is om grote rockheadliners te strikken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Lijkt me wel, toch? Die zien ook alleen maar dat de opkomst lager en lager wordt. Zou 18.40 ook wel vroeg vinden, maar iets later in de Barn ofzo zou meer dan prima zijn (al is daar geen plek meer voor, geloof ik). Dat ze alleen niet zo slim zijn bij RaR/RiP is wel weer mooi. Niet geschoten is tenslotte ook altijd mis.

Blijf toch een zwak hebben voor KoL.
Vooralsnog blijven die enkel op headlinerposities spelen hoor. De capaciteit van de festivals neemt tour na tour af, maar die gaan nog even de Paaspops en Lokerse Feesten van deze planeet headlinen vooraleer die late namiddagspots acceptabel worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken