Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Inderdaad, (deels) overlappend metdie Rosalia ofzo.
Oh, KOL nog verder degraderen naar 19h in de Barn dan ofzo?

Zie KOL na Lokerse nu wel Suikerrock doen. Of Rock Zottegem, de place to be voor passé bands van die grootte 😅.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Oh, KOL nog verder degraderen naar 19h in de Barn dan ofzo?

Zie KOL na Lokerse nu wel Suikerrock doen. Of Rock Zottegem, de place to be voor passé bands van die grootte 😅.
Zoals Placebo ook al Rock Zottegem aandeed he. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
En later weer plots voor Nick Cave stonden op TW Classic. En dat goed deden.

Ik weet niet wat die mannen hun eisen zijn maar ze zijn zeker welkom.
Denk dat er idd wel nog wat combi's te koop zijn ja. Gewoon naar de website verwijzen.
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Kings of Leon is een zeer kwalitatieve band, zowel qua songs als qua live-performances. Eigenlijk jammer dat Use Somebody en Sex on Fire zo populair werden. Ze waren beter een 'namiddag/vooravond rockband' gebleven. On call, Fans, Closer, The Bucket, Four Kicks, Milk, Molly's Chambers ... Genoeg absolute topsongs.

En dat ze live bijna geen interactie hebben, dat kan mij geen moer schelen als ze zo goed en strak spelen. Hetzelfde kan gezegd worden van die andere live-topband, Placebo.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.176
4.320
Kings of Leon is een zeer kwalitatieve band, zowel qua songs als qua live-performances. Eigenlijk jammer dat Use Somebody en Sex on Fire zo populair werden. Ze waren beter een 'namiddag/vooravond rockband' gebleven. On call, Fans, Closer, The Bucket, Four Kicks, Milk, Molly's Chambers ... Genoeg absolute topsongs.

En dat ze live bijna geen interactie hebben, dat kan mij geen moer schelen als ze zo goed en strak spelen. Hetzelfde kan gezegd worden van die andere live-topband, Placebo.
Kol is live dodelijk saai. Geen passie, geen beleving. Achtergrondmuziek. En dat gaat vervelen. Eens, dat ze, vanwege hun hits, te hoog staan. In de vooravond, met een uurtje spelen, zou een stuk beter zijn.
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.196
Kings of Leon is een zeer kwalitatieve band, zowel qua songs als qua live-performances. Eigenlijk jammer dat Use Somebody en Sex on Fire zo populair werden. Ze waren beter een 'namiddag/vooravond rockband' gebleven. On call, Fans, Closer, The Bucket, Four Kicks, Milk, Molly's Chambers ... Genoeg absolute topsongs.

En dat ze live bijna geen interactie hebben, dat kan mij geen moer schelen als ze zo goed en strak spelen. Hetzelfde kan gezegd worden van die andere live-topband, Placebo.
Dit! Alles voor Only Be The Night (en af en toe daarna ook nog hier en daar een song), waren echt goeie rock platen.

En ik heb ze nog nooit gezien, ik zou er blij van worden als ze die voor de RHCP plaatsen. Zou een toffe avond zijn voor mij.
Laat Flogging Molly maar ver weg wat mij betreft.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Denk niet dat artiesten die op Werchter optreden op dezelfde camping slapen als festivalgangers, maar wie weet.
Sommige artiesten doen dat omdat ze dat leuk vinden. Pip Blom stond vorig jaar met de hele band en vader en moeder ook op de gewone camping op BKS. Brian Molko zie ik het niet zo snel doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken