Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
@Yannick gaat zich nog amuseren denk ik als hij zich wat bijleest…

Ben niet per se fan, maar is objectief gezien toch een steengoede boeking? Is headliner Primavera, die namen misten we toch?

Zou toch durven zeggen als ze geen hoge spots eist dat DTRH ook nog kan lukken.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Zeer goede boeking inderdaad.

Indien ze op de main staat (en dus niet overlapt met QOTSA of AM) dan overweeg ik een ticket.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Bij mij wel een act die ik zeker wil checken, dit is eens iets anders, Spaanstalig ook. Maar: als Puscifer bijvoorbeeld gelijk valt, ja, dan helaas geen Rosalia. Want dit kan je, nu al, zeggen: die zondag lijkt de dag der clashes te gaan worden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Ik ken 1 nummer van haar, volgensmij zo’n tiktok gehalte iets🥴…
Ik heb haar 2 meest gestreamde nummers even opgezet en ga het daar bij houden. Snap wel dat het populair is en uiteindelijk staat er die dag al meer dan moois genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Is toch echt wel een grote naam. En een naam die wat 'cachet' en uitstraling toevoegt aan de line up vind ik.

Rosalia - Queens of the Stone Age - Arctic Monkeys als grootste namen op een dag, dat is gewoon sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Is toch echt wel een grote naam. En een naam die wat 'cachet' en uitstraling toevoegt aan de line up vind ik.

Rosalia - Queens of the Stone Age - Arctic Monkeys als grootste namen op een dag, dat is gewoon sterk.
Nu @Yannick er niet is zal ik het voor hem zeggen: vergeet The Lumineers niet!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Sub op de main voor QOTSA ja.
Ik had ze hoger ingeschat eigenlijk.
Sub op de main of gewoon volwaardige headliner in The Barn.
Maar blij dat ze er is, dat brengt eindelijk eens wat kwaliteit qua popmuziek op de affiche! 😍
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Topnaam hoor! Erg blij dat ze haar gewoon op de Main durven en ze zo'n naam eens niet ergens wegzetten.

Ergens toch jammer dat het rijtje headliners zo inspiratieloos is, want van de rest valt voorlopig wel nog iets te maken (m.u.v. de vrijdag voorlopig). Ook wel aardig benieuwd wat voor / hoeveel publiek Rosalia aan de Main gaat krijgen met dit setje headliners na haar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Gaat niet gebeuren denk ik, tenzij Rock Werchter kan garanderen dat op deze positie ook zo'n 1.5 à 2 uur settijd mogelijk is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat Graspop deze garantie wel durft te geven op de zondag in de Marquee.
Afhankelijk van de artiest is dat voor RW absoluut geen probleem.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Gaat niet gebeuren denk ik, tenzij Rock Werchter kan garanderen dat op deze positie ook zo'n 1.5 à 2 uur settijd mogelijk is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat Graspop deze garantie wel durft te geven op de zondag in de Marquee.
Jij denkt dat die op Werchter 1,5u-2u gaan krijgen? 😆 75 min tot 1,5u zou ik nu nog zeggen, maar 2u?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken