Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Maar PT (en Steven Wilson) is toch helemaal geen grote band in Belgiƫ? Steven Wilson had het bv lastig met een Koninklijk Circus terwijl ie in NL vlot een AFAS uitverkoopt (en Ziggo ging proberen). Namiddag Barn lijkt me inderdaad ideaal voor hen. Met een show van 1h30 desnoods (zoals Glen hansard in 2016 denk ik?).
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Hoop nu wel sterk dat ze effectief voor QOTSA op de main staat.

Werchter nog wel vreemde dingen gedaan. Kan me inbeelden dat Chris-Rosalia afsluiters van de barn gaan zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Maar PT (en Steven Wilson) is toch helemaal geen grote band in Belgiƫ? Steven Wilson had het bv lastig met een Koninklijk Circus terwijl ie in NL vlot een AFAS uitverkoopt (en Ziggo ging proberen). Namiddag Barn lijkt me inderdaad ideaal voor hen. Met een show van 1h30 desnoods (zoals Glen hansard in 2016 denk ik?).
Glen Hansard dacht ik idd ook aan. Of Gutterdammerung, zelfde editie zelfs dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Hoop nu wel sterk dat ze effectief voor QOTSA op de main staat.

Werchter nog wel vreemde dingen gedaan. Kan me inbeelden dat Chris-Rosalia afsluiters van de barn gaan zijn.
QOTSA staat op de Jupiler stage bij NWW, na de dj-set van Kat Kerkhofs en Average Rob.
 
  • Geweldig
Waarderingen: robbebeer

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Rosalia op de main laten subben voor 2 grote namen is al knap geboekt, haar als tweedelaatste in de Barn zetten gaat echt niet meer lukken anno 2023 nee. Chris zal daar wel de tent afsluiten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Glen Hansard dacht ik idd ook aan. Of Gutterdammerung, zelfde editie zelfs dacht ik.
Daptone Super Soul Revue kreeg in 2014 zelfs nog meer dan 2h in de Klub C van 14h tot 16h15 ofzo. Dus het is zeker geen uitzondering inderdaad.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Hmm Modest Mouse, als ik die naam hier terug zie passeren baal ik nog enorm voor hen door die technische problemen.
Hoe jammer het ook was, ik vond hoe ze ermee om gingen juist een dikke plus in sympathie.
Er vertrok veel volk, hoe meer/langer de problemen zich voor deden. Als ze halverwege dan zowat opgelost waren stond ik lekker vooraan (door elke keer door te schuiven als iemand vertrok), en stond je daar voor nog een half uur aan hits met alleen zij die er Ć©cht bij wouden zijn. Had op zich wel iets.

Al gun ik niemand zo'n problemen toe. Ook een schande eigenlijk dat een giga festival als RW dat niet sneller kan oplossen (ik hoorde dat ze bij de optredens eerder die dag in Klub C er ook al last van hadden).
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken