Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar PT (en Steven Wilson) is toch helemaal geen grote band in België? Steven Wilson had het bv lastig met een Koninklijk Circus terwijl ie in NL vlot een AFAS uitverkoopt (en Ziggo ging proberen). Namiddag Barn lijkt me inderdaad ideaal voor hen. Met een show van 1h30 desnoods (zoals Glen hansard in 2016 denk ik?).
Maar PT (en Steven Wilson) is toch helemaal geen grote band in België? Steven Wilson had het bv lastig met een Koninklijk Circus terwijl ie in NL vlot een AFAS uitverkoopt (en Ziggo ging proberen). Namiddag Barn lijkt me inderdaad ideaal voor hen. Met een show van 1h30 desnoods (zoals Glen hansard in 2016 denk ik?).
Rosalia op de main laten subben voor 2 grote namen is al knap geboekt, haar als tweedelaatste in de Barn zetten gaat echt niet meer lukken anno 2023 nee. Chris zal daar wel de tent afsluiten.
Al gun ik niemand zo'n problemen toe. Ook een schande eigenlijk dat een giga festival als RW dat niet sneller kan oplossen (ik hoorde dat ze bij de optredens eerder die dag in Klub C er ook al last van hadden).