Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij wel een act die ik zeker wil checken, dit is eens iets anders, Spaanstalig ook. Maar: als Puscifer bijvoorbeeld gelijk valt, ja, dan helaas geen Rosalia. Want dit kan je, nu al, zeggen: die zondag lijkt de dag der clashes te gaan worden.
Ik heb haar 2 meest gestreamde nummers even opgezet en ga het daar bij houden. Snap wel dat het populair is en uiteindelijk staat er die dag al meer dan moois genoeg.
Ik had ze hoger ingeschat eigenlijk.
Sub op de main of gewoon volwaardige headliner in The Barn.
Maar blij dat ze er is, dat brengt eindelijk eens wat kwaliteit qua popmuziek op de affiche!
Topnaam hoor! Erg blij dat ze haar gewoon op de Main durven en ze zo'n naam eens niet ergens wegzetten.
Ergens toch jammer dat het rijtje headliners zo inspiratieloos is, want van de rest valt voorlopig wel nog iets te maken (m.u.v. de vrijdag voorlopig). Ook wel aardig benieuwd wat voor / hoeveel publiek Rosalia aan de Main gaat krijgen met dit setje headliners na haar.