Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Kenners, verwachten jullie Bring Me The Horizon op Werchter? Zijn nu volop bezig met festivals aan te kondigen voor de zomer...
De andere optie is dat ze op Graspop zouden staan. Daar zouden ze wellicht ook een kleinere headliner kunnen zijn. Ik verwacht ze sowieso op Werchter of op Graspop, maar welke van de twee is nog een beetje giswerk, en beide is zo goed als uitgesloten.

heeft iemand SZA al genoemd als first-timer die pas in januari kan aangekondigd worden? Moet begin volgend jaar nog met aankondigen van Europees deel van haar tour komen...

Jullie worden oud jongens. :LOL:

Met Ctrl stond SZA echt in een hele hoop eindejaarslijstjes, wat een debuut ook wtf. Alternatieve r&b van de bovenste plank. Heel wat geklooi met haar label gehad en dan volgde nu, slechtste moment van het jaar om een album uit te brengen vanwege door alles en iedereen over het hoofd gezien te worden door die lijstjes, haar opvolger uit; SOS. Weer zo'n straffe plaat. Misschien niets voor jullie, maar als r&b je ding is, heel erg straffe kost. Anderzijds twijfel ik er sterk aan of ze überhaupt Europa ooit 's aan zal doen. Lijkt me zo een van die artiesten/bands die gewoon in Noord-Amerika is omdat daar cashen veel gemakkelijker is dan een reputatie op te bouwen in Europa.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: mattman en G_A
Jullie worden oud jongens. :LOL:

Met Ctrl stond SZA echt in een hele hoop eindejaarslijstjes, wat een debuut ook wtf. Alternatieve r&b van de bovenste plank. Heel wat geklooi met haar label gehad en dan volgde nu, slechtste moment van het jaar om een album uit te brengen vanwege door alles en iedereen over het hoofd gezien te worden door die lijstjes, haar opvolger uit; SOS. Weer zo'n straffe plaat. Misschien niets voor jullie, maar als r&b je ding is, heel erg straffe kost. Anderzijds twijfel ik er sterk aan of ze überhaupt Europa ooit 's aan zal doen. Lijkt me zo een van die artiesten/bands die gewoon in Noord-Amerika is omdat daar cashen veel gemakkelijker is dan een reputatie op te bouwen in Europa.
Maar toch geen naam die momenteel op RW ergens vanboven zou staan?

onpopulaire mening hier maar ik zou het heerlijk vinden en alleen daarvoor al vergeet ik alle andere groepen die mij voor geen hol interesseren.
Donderdag voor Stromae en Stromae die een nachtelijke set a la Tool mag spelen.
Waar mag ik tekenen ?

• Leuk
Waarderingen: festirock en Paddy

Users who are viewing this thread