Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Misschien weten we volgende week wel meer… Coachella komt dan met hun lineup.

Lizzo voor RHCP en Foos (dan hopelijk) voor en Stromae? Die vrijdag zal wel geen al te grote naam meer bijkomen naast de Peppers lijkt me toch?

Ik denk dat dit eerder voor 2024 gaat zijn, festivals dan toch. Heb die ook tijdje geleden horen vallen voor festivals ‘23 maar denk dat ze dit finaal zelf ietsje te vroeg vonden. Volgens mij zijn Peppers Ipv Rage gekomen, waarvoor de Foo’s een optie waren. (Eigen analyse btw)

Ik denk dat dit eerder voor 2024 gaat zijn, festivals dan toch. Heb die ook tijdje geleden horen vallen voor festivals ‘23 maar denk dat ze dit finaal zelf ietsje te vroeg vonden. Volgens mij zijn Peppers Ipv Rage gekomen, waarvoor de Foo’s een optie waren. (Eigen analyse btw)
Kunnen in 2023 gerust een KBStje doen als ze willen.

Beetje dubbel maar vraag om ze live te zien gaat volgens mij groter zijn dan ervoor.
Eagles of death metal kregen in 2016 ook plots hogere spots. Klinkt misschien luguber als vergelijking maar je snapt me wel.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als hier 90% van de forumleden ze niet kent ... waarom zou dan het commercieelste festival van Europa ze bovenaan zetten ?
Lees aub wat er staat.

Eagles of death metal kregen in 2016 ook plots hogere spots. Klinkt misschien luguber als vergelijking maar je snapt me wel.
Mensen moeten nu eenmaal eerst overlijden voor ze een beetje gewaardeerd worden - of ze moeten in een Netflix-serie wat muziek van hen draaien, kan ook. Arno staat plots twee keer in de Tijdloze, en zo was dat met Aretha Franklin toen ook. Meat Loaf stond er ook weer opnieuw in.. Denk dat de Foo's wel een KBS vol krijgen tbh.. Hangt een beetje af van wat de band zelf wil zeker? Festivals of stadions.

Lees aub wat er staat.

Mensen moeten nu eenmaal eerst overlijden voor ze een beetje gewaardeerd worden - of ze moeten in een Netflix-serie wat muziek van hen draaien, kan ook. Arno staat plots twee keer in de Tijdloze, en zo was dat met Aretha Franklin toen ook. Meat Loaf stond er ook weer opnieuw in.. Denk dat de Foo's wel een KBS vol krijgen tbh.. Hangt een beetje af van wat de band zelf wil zeker? Festivals of stadions.
Maar toch geen naam die momenteel op RW ergens vanboven zou staan?
RW kennende nee. Ik verwacht ze sowieso nergens in Europa tbh.

Doe ik dat niet ?

Er zijn er die soms echt wel lang wachten met hun aankondigingen.
14 mei 2023 is niet zover meer af om bijvoorbeeld een KBS te vullen.

Op zich vreemd toch. Er sterft een dragend lid van een band dus wilt er meer volk ze gaan zien. Ah Lennon is dood, nu snel tikkeltje voor The Beatles kopen...

Zou mooi zijn als Foo Fighters wat kan herbronnen en sterk terugkomen. Maar ik vrees dat het allemaal nog pathetischer gaat worden. Zou er nog niet van verschieten als ze met een hologram afkomen.

Op zich vreemd toch. Er sterft een dragend lid van een band dus wilt er meer volk ze gaan zien. Ah Lennon is dood, nu snel tikkeltje voor The Beatles kopen...

Zou mooi zijn als Foo Fighters wat kan herbronnen en sterk terugkomen. Maar ik vrees dat het allemaal nog pathetischer gaat worden. Zou er nog niet van verschieten als ze met een hologram afkomen.
Inderdaad ja, nu blijkt dat ze überhaupt door willen gaan, zou dat hét moment zijn om iets echt nieuws te creëren. Maar Dave heeft bombast nu eenmaal als default setting...

Beluister een keer Skin & Bones (Live-sessie)
RHCP zijn dan evengoed een one trick pony met hun langdurig gejam.
Ja, ik ken en waardeer Skin and Bones. Maar het is een uitzondering op de laatste shows die ik zag van de Foos. En inderdaad, ik houd mn hart vast voor RHCP (heb vorig jaar gemist). Beide bands vond ik ooit geweldig. Ben nu benieuwder naar -pak weg- een Lizzo, om maar iets totaal anders te noemen.

Denk niet dat Dave Grohl met hologrammen afkomt, echt niet.

Het leukste aan Foo Fighters is voor dat blije gezicht van Pat Smear de hele tijd. En het liedje Everlong. Maar voor de rest mag die band nog vele jaartjes wegblijven van mij… Al denk ik dat we ze in 2024 aan ons been hebben. (Als ze tenminste niet vol voor de stadions gaan)

Users who are viewing this thread