Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou Miley Cyrus kunnen voor RHCP bvb? komt 2e helft van deze maand met eerste single van haar nieuwe album, + zou passen als first-timer?
zou wel dankbare afwisseling zijn tss black keys en RHCP denk ik...
Het leukste aan Foo Fighters is voor dat blije gezicht van Pat Smear de hele tijd. En het liedje Everlong. Maar voor de rest mag die band nog vele jaartjes wegblijven van mij… Al denk ik dat we ze in 2024 aan ons been hebben. (Als ze tenminste niet vol voor de stadions gaan)
Zou Miley Cyrus kunnen voor RHCP bvb? komt 2e helft van deze maand met eerste single van haar nieuwe album, + zou passen als first-timer?
zou wel dankbare afwisseling zijn tss black keys en RHCP denk ik...
Miley heeft geen arenas getoured sinds 2014, is die uberhaupt nog groot? Niet dat RW haar moet boeken. Ze was echt waardeloos op Primavera Sound een paar jaar geleden.
Miley heeft geen arenas getoured sinds 2014, is die uberhaupt nog groot? Niet dat RW haar moet boeken. Ze was echt waardeloos op Primavera Sound een paar jaar geleden.
Meen me te herinneren dat ze in 2019 toch echt positieve reacties kreeg op haar set op Primavera. Was dat ook niet vrij last minute omdat Cardi B had afgezegd?
Het zou in elk geval toch echt weer eens wat anders zijn. De Miley van nu is niet meer de Miley van tien jaar geleden (logisch, duh), en die heeft echt wel een stem die indruk maakt.
Maar Miley Cyrus is eigenlijk al een paar jaar te laat. Had al op PP/Wechter moeten staan zou ik zeggen. Nog niet live gezien, maar zou het op zo’n major wel meepakken uit nieuwsgierigheid. Online heb ik shows gezien die best te pruimen zijn. Maar een Primavera lijkt me dan weer wel een mis ofzo. Kan haar formaat hier ook lastig inschatten.
Meen me te herinneren dat ze in 2019 toch echt positieve reacties kreeg op haar set op Primavera. Was dat ook niet vrij last minute omdat Cardi B had afgezegd?
Het zou in elk geval toch echt weer eens wat anders zijn. De Miley van nu is niet meer de Miley van tien jaar geleden (logisch, duh), en die heeft echt wel een stem die indruk maakt.
Beetje duf om er Samson bij te betrekken nee? Het voelt een beetje alsof alles wat ook maar een beetje uit het traditionele malletje van de Werchter headliner breekt, in het belachelijke moet getrokken worden hier. Die 'wat anders' slaat bij mij dan ook op een act die er nog geen vier keer eerder stond.
Miley zou, net als een Dua Lipa of Billie gewoon passen op dat hoofdpodium. Hell, ik zou zelfs stellen dat Miley Cyrus meer rock in haar kleine teentje heeft dan een Anne Marie in haar hele lijf die vorig jaar ook al stond te subben op die main...dus zo bizar zou Miley als headliner op die main echt niet zijn. Als we alle acts gaan afschrijven op basis van een mindere performance, dan zouden we de Monkeys, Peppers en Muse ook niet meer uitnodigen trouwens.
Also...ben ik nu plots gek als ik zeg dat ik Samson op Werchter echt machtig zou vinden? Zet die bobtail eens op de Northwest Walls aan de Brewery of op de Slope, en het publiek gaat los.
Wat is er rock & roll aan Miley? Dat ze bekende liedjes van oudere acts covert? Of dat ze topless foto's op social media plaatst?
Tuurlijk kan ze "passen" op het hoofdpodium, maar dat maakt haar nog geen geschikte headliner. Vandaar mijn opmerking over haar vorige arena tour en of ze uberhaupt nog veel betalende fans trekt. Want dit soort commerciele pop acts zijn vaak het snoepje van de week, en dan worden ze jaren later vervangen met een nieuw exemplaar. Zie ook een Katy Perry waar mensen minder voor warm lopen, en wat mogelijk ook met Dua Lipa en Billie Eilish kan gebeuren.
Wat is er rock & roll aan Miley? Dat ze bekende liedjes van oudere acts covert? Of dat ze topless foto's op social media plaatst?
Tuurlijk kan ze "passen" op het hoofdpodium, maar dat maakt haar nog geen geschikte headliner. Vandaar mijn opmerking over haar vorige arena tour en of ze uberhaupt nog veel betalende fans trekt. Want dit soort commerciele pop acts zijn vaak het snoepje van de week, en dan worden ze jaren later vervangen met een nieuw exemplaar. Zie ook een Katy Perry waar mensen minder voor warm lopen, en wat mogelijk ook met Dua Lipa en Billie Eilish kan gebeuren.
Nogmaals ik heb haar nog niet live gehoord. Dus misschien spreek ik voor mij beurt. Rock & Roll vind ik maar een cliché term, maar vind wel dat ze soms een krachtige stem kan opzetten bij bepaalde rock nummers. En heb ondanks haar achtergrond ook niet echt het idee dat het een popplant is. Een beetje wat ik met Bieber ook heb. Vind wel dat ze verder ontwikkeld zijn als artiest zijnde.
Ik weet niet, meer gevoelsdingetje. Maar vind haar wel een persoonlijkheid die ergens mijn sympathie heeft om een of andere reden. Ook al zal ik het zelf niet snel opzetten.
En het is Werchter, daar moet zoiets wel kunnen lijkt me.
Ja, Miley heeft een unieke aparte stem en ze zingt wel degelijk live.
Maar ze borduurt gewoon voort op oudere betere artiesten. Zie dat Midnight Sky van haar recente plaat dat Stevie Nicks interpoleert. Dus dat zie ik niet als een artistieke ontwikkeling. En origineel werk als de SHE IS COMING EP was gewoon abominabel.
Mocht ze toch op Werchter staan, hoop ik dat Paris Hilton meekomt als special guest.