Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Zou ik best mee kunnen leven omdat er in jouw onderste regionen best wel wat 'kleppers' staan, naar mijn smaak (Wet Leg, Brutus, Rival Sons, Merol, ...).

Nee, maar ik dacht dat je daarop doelde.
Want uiteraard is Brutus nog niet aangekondigd. Er zijn alleen nog maar headliners bekend...
Brutus zal er helaas weer niet bij zijn, tenzij er nog wat 'misloopt' met andere bands vrees ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.589
4.779
mijn gokje:
TBK, MGK, placebo, simple plan, vv , nova twins . en dan nog een reeks namen die ik niet ken
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
En was eigenlijk ook goed gebracht. Veel gitaarbands die dag die als grote voorbeeld The Who hadden dacht ik. Al die bands zagen harder uit naar The Who dan het volk, die waren nergens te bespeuren. Vlak ervoor Muse, weide bomvol.
Muse was in 2006-2007 dan ook een klasse apart met dat Black Holes & Revelations album.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.486
Brutus zal er helaas weer niet bij zijn, tenzij er nog wat 'misloopt' met andere bands vrees ik.
Zeggen wij voor Graspop ook. 't wordt een halve schande dat ze daar weer niet staan.
Maar we zullen hen alle mogelijke liefde geven op Alcatraz.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
Jeetje jongens, willen jullie het graspop topic bij halen? weer twee dagen niet gekeken en 20 pagina's er bij.

Iemand weer een update/samenvatting? xD
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken