Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

En waarom precies wordt The Weeknd hier al afgeschreven zo tussen de tijdsgeest en nostalgia door?

En waarom precies wordt The Weeknd hier al afgeschreven zo tussen de tijdsgeest en nostalgia door?
Waar wordt The Weeknd precies afgeschreven dan? Ik denk voor velen hier, waaronder ik, juist een zeer welkome headliner. Zou de perfecte vervanger zijn van Kendrick Lamar als die effectief niet komt. En dan lijkt Gorillaz me een topnaam voor Pukkelpop, al kan die ook op RW natuurlijk.

Shawn mendes op werchter? Dat zie ik nu niet gebeuren.

Werchter staat bekend om zn grote acts als Metallica, Pearl Jam,.. dat een kendrick moeilijk ligt bij sommigen toont aan dat ook een deel vh publiek niet zit te wachten op die acts. Moet de topact vernieuwend zijn ? Niet persé vind ik. Ik pik graag wat nieuwe bands mee tijdens de dag.
Een Metallica verkoopt de dag onmiddellijk uit en het doelpubliek van deze acts consumeert ook nog s flink meer. Win win situatie voor de organisatie.

Van mij mag the weeknd er zeker bij , maar al heel blij met wat er al staat
Ik ben geen Shawn Mendes fan maar waarom geen Shawn Mendes op Werchter? Is dat te vernieuwend ? Waarom kan P!nk wel of een Dua Lipa maar Shawn Mendes niet? Shawn heeft al vaker bij Sziget opgetreden. Om maar eens iets te noemen.

En wanneer is een act vernieuwend?

Waar wordt The Weeknd precies afgeschreven dan? Ik denk voor velen hier, waaronder ik, juist een zeer welkome headliner. Zou de perfecte vervanger zijn van Kendrick Lamar als die effectief niet komt. En dan lijkt Gorillaz me een topnaam voor Pukkelpop, al kan die ook op RW natuurlijk.
Denk dat ik het zo opvatte na het ganse betoog over vernieuwing. En jimmy's reactie over een 2de boutique voor deze.

Goh, ik mag toch enigszins hopen dat de headliners die we nog tegoed krijgen dat die wel al in kannen en kruiken zijn ondertussen en ik denk dat The Weeknd vrijwel een dag alleen kan dragen. Ik denk dat we nog Imagine Dragons en Gorillaz krijgen. En als inderdaad blijkt dat Lamar alsnog beschikbaar is, kan idd Gorillaz gewoon op PKP blijven staan. Weet nog niet goed wat van die zondag te maken, The Strokes misschien dan toch?

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Goh, ik mag toch enigszins hopen dat de headliners die we nog tegoed krijgen dat die wel al in kannen en kruiken zijn ondertussen en ik denk dat The Weeknd vrijwel een dag alleen kan dragen. Ik denk dat we nog Imagine Dragons en Gorillaz krijgen. En als inderdaad blijkt dat Lamar alsnog beschikbaar is, kan idd Gorillaz gewoon op PKP blijven staan. Weet nog niet goed wat van die zondag te maken, The Strokes misschien dan toch?
Lijkt me niet dat we The Strokes én Imagine Dragons krijgen. Eén van de twee zal wel voor RHCP staan (of een wildcard als Dua Lipa). Zie namelijk geen van deze drie acts voor Metallica staan, maar misschien zit ik dan teveel in de tunnelvisie dat de sub voor Metallica enigzins moet aansluiten.
Waar zie jij Imagine Dragons dan, wél voor Metallica?

Moderat, erg graag! In 2017 wilde Pukkelpop ze erg graag en hebben ze hen ook gekregen. De keer ervoor had Werchter ze. Die wisselwerking is wel meer van toepassing.

Ja. Kereltje opperde dat hier een tijdje geleden en ik kan me daar eigenlijk wel in vinden. Er zijn al wildere combinaties geweest in het verleden.
Dit zou de grootste volksverschuiving aller tijden gaan betekenen dan. Gaat niet gebeuren.

Je arena tour opblazen zonder boe of bah doe je ook niet door over 1 nacht ijs te gaan. Indien dit een gevalletje RHCP is, is het toch wel goed gewerkt niet?
Nu indien het ID of Gorillaz is, waarom dan wachten om deze te droppen voor die zaterdag, had je al lang kunnen doen.
Daarom denk ik aan Kendrick en nu ook The Weeknd voor de zaterdag.

Recap:
Pixies - The War On Drugs - PJ
Liam Gallagher - Imagine Dragons - Metallica (met de hoop op een NIN scenario ?)
Faith No More - TOP - Weeknd
Royal Blood -The Strokes - RHCP

Dua Lipa mee naar Boutique met de Maestro in dit geval.
Maar na het utopisch denken acht ik RB voor Metallica en ID voor RHCP en geen Strokes realistischer.

Imagine Dragons lijkt me ook perfect voor Metallica te kunnen. Of op Boutique natuurlijk, kan ook.

Lijkt me niet dat we The Strokes én Imagine Dragons krijgen. Eén van de twee zal wel voor RHCP staan (of een wildcard als Dua Lipa). Zie namelijk geen van deze drie acts voor Metallica staan, maar misschien zit ik dan teveel in de tunnelvisie dat de sub voor Metallica enigzins moet aansluiten.
Waar zie jij Imagine Dragons dan, wél voor Metallica?
Stond Placebo niet op de affiche van 2020?
Nu met nieuwe muziek mogen die van mij gerust voor Metallica komen spelen.

Pixies - The War On Drugs - PJ
Liam Gallagher - Imagine Dragons - Metallica
Faith No More - TOP - Weeknd
Royal Blood -The Strokes - RHCP
Dit zou het, voor mij in ieder geval, toch een beetje redden. Mooie set headliners.

Stond Placebo niet op de affiche van 2020?
Nu met nieuwe muziek mogen die van mij gerust voor Metallica komen spelen.
Die staan op de Nick Cave dag van TW Classic. Benieuwd wat daar verder nog bijkomt trouwens. Heb kaarten. :)

Ja. Kereltje opperde dat hier een tijdje geleden en ik kan me daar eigenlijk wel in vinden. Er zijn al wildere combinaties geweest in het verleden.
Imagine Dragons lijkt me juist een naam te zijn om echt flink wat dagkaarten te verkopen. Aangezien die vrijdag al uitverkocht is, zie ik ze nog steeds eerder op de zondag. Muziek sluit ook wat beter aan bij RHCP en voelt ook meer als een co-constructie aan dan als sub voor Metallica. Wat ze qua status toch wel verdienen. Maar goed, voor Metallica kan ook.

Pink - Rammstein
London Grammar - The killers
Ellie Goulding - Sir Macca
Portishead - Coldplay
Iron Maiden - Black Eyed Peas
Om er toch een paar te noemen die niet natuurlijk aanvoelden

alt-J - Foo's, never forget die arme jongens speelden ochot hun grootste show ooit.

Deze vind ik wel meevallen hoor?

Imagine Dragons lijkt me juist een naam te zijn om echt flink wat dagkaarten te verkopen. Aangezien die vrijdag al uitverkocht is, zie ik ze nog steeds eerder op de zondag.
Artiesten worden niet in de loop van het seizoen en naargelang de kaartenverkoop geboekt hoor. :p

Pink - Rammstein
Portishead - Coldplay
Iron Maiden - Black Eyed Peas
En bij Maiden kwam er dan net na always look on the bright side of life een dj te spelen zeg.
Hoe evacueer je een festival terrein voor gevorderden.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en jefferke
Deze vind ik wel meevallen hoor?
De jonge frisse Ellie (waar zit zij eigenlijk?) vs de Wie-is-dit? Ah de gitarist van Rihanna en Ye. (Wat de vibe toen wel was vond ik en Humo(?) toen zo prachtig in beeld bracht)
London Grammar vs de platte Las Vegas rock.
Voor mij voelde die onnatuurlijk aan.

Users who are viewing this thread