Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
Nee, misschien niet hoor. Zie een Editors zeker in de toekomst ook nog een Sportpaleis doen. Maar op RW zie ik een afsluitshow in het donker niet echt meer voor me. Misschien dat ze ooit eens 'stunten' en deze band een Barn laten afsluiten?
Dit zie ik ook niet meer gebeuren. Editors is eigenlijk de ideale sub band. Kunnen gemakkelijk 5 kwartier vullen vol hits en presteren altijd op niveau. Dit kan ook weleens in de Barn voor een intiemere show. Op deze manier blijven ze niet omhoog gepusht worden en blijft het voor iedereen leuk.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Onder het mom van dikke voorpret ben ik me aan het inluisteren. Zo was ik bijvoorbeeld nog niet heel erg bekend met het slappe aftreksels van Led Zeppelin, Greta Van Fleet. Nee zonder grappen, lekkere muziek!

Tijdens het luisteren popte de volgende vragen bij mij op:
1. Wat is DE naam waar je het meest naar uit kijkt? De naam waar je misschien wel je kaartje door hebt gekocht?
2. Wat is de naam waar je je graag positief door laten verrassen? een naam waar je niet per se fan van bent, maar heel benieuwd naar bent.

Voor mij:
1. Pearl Jam toch wel.
2. The War on Drugs

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en de variatie.

Als genoeg mensen antwoorden, maak ik er wel een lijstje van :)
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Heb nog geen ticket, maar ga er waarschijnlijk wel 1 kopen voor de zondag. En dat zou dan dit worden tot nu toe:

1. Red Hot Chili Peppers
2. The Killers
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Vind het programma echt nog matig, maar:

1. Faith No More
2. Beck
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
1. Metallica
2. Zit er nog niet echt bij. Genoeg namen waar ik naar uit kijk, maar wel die ik al vaker heb gezien. Nou vooruit, Faith no more.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
1. Pearl Jam + Metallica
2. Eigenlijk combi gekocht door al de namen, dus zou hier dan Phoebe Bridgers zeggen, maar niet eens zeker of ik die ga zien wegens clashes
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Wat verwachten jullie voor morgen? Nog een laatste 2021 grote worp? Of gelijkaardig aan vorige week?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.012
1. Pearl Jam (maar eigenlijk het trio met Metallica en RHCP)
2. Eerlijk gezegd nog niet super veel. Ga voor een verrassende in Moderat.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
1. Pearl Jam + RHCP (van vroeger uit m'n lievelingsacts)
2. Phoebe Bridgers + HAIM (allebei geweldige albums uitgebracht in 2020)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken