Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
Zou fantastisch zijn! Waarom zie ik dit eigenlijk nergens?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
Sigur Ros bestaat toch enkel maar uit Jonsi en de bassist meer? Best indrukwekkend, want dacht dat die groep pieredood was.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
Hoewel ik ze echt ongelooflijk graag eens zou willen zien, want favoriete band, verwacht ik ze niet meteen op Werchter. Is ondertussen ook wat meer uitgegroeid tot persoonlijk projectje van Jonsi en Goggi (laten voor dat Mexicaans festival ook extra muzikanten etc. thuis), dus denk niet dat dit echt interessant is voor Werchter jammer genoeg.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Had van de hele lineup maar 2 must-sees: FNM en Jorja Smith. Nu zal zelfs een zaterdagticket er niet van komen hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
ben ik al blij dat GVF al aangekondigd is voor een andere dag zeg
Ja want nu zal waarschijnlijk een Yungblud of Maneskin wel kunstmatig een lijn hoger gepompt worden? Of hebben ze met graspop ook Within Temptation misschien, lijkt me onwaarschijnlijk.
Hoe of met wie vervang je deze?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Allicht dat Werchter dit al wist en daarom FNM de vreemde eend in de bijt leek die dag op de main? Verwacht geen vervanger, gewoon Yungblud als sub.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
niet 2022, ik ben er van overtuigd dat er een overaanbod is dit festivalseizoen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Lol, het enige interessante van die dag valt dan nog eens weg ook.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
nu dat graspop within temptation heeft aangekondigd kan werchter evanescence aankondigen als vervanger? :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken