Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
Festival Vaivén, Tehuixtla, Morelos, Mexico. Gefällt 195.514 Mal · 8 Personen sprechen darüber · 11.203 waren hier. Un Festival de Música que fusiona la música con la naturaleza con un show único en...
Nieuwe grote naam die blijkt te touren in 2022, sigur ros, staan in april op een festival in Mexico, lijkt mij een mooie naam om de barn af te sluiten tijdens red hot Chili peppers! Hopelijk binnenkort ook wat data in Europa
Hoewel ik ze echt ongelooflijk graag eens zou willen zien, want favoriete band, verwacht ik ze niet meteen op Werchter. Is ondertussen ook wat meer uitgegroeid tot persoonlijk projectje van Jonsi en Goggi (laten voor dat Mexicaans festival ook extra muzikanten etc. thuis), dus denk niet dat dit echt interessant is voor Werchter jammer genoeg.
Ja want nu zal waarschijnlijk een Yungblud of Maneskin wel kunstmatig een lijn hoger gepompt worden? Of hebben ze met graspop ook Within Temptation misschien, lijkt me onwaarschijnlijk.
Hoe of met wie vervang je deze?