Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Die Amerikaanse tour van Faith No More was al eerder geannuleerd door mentale gezondheidsproblemen van Mike Patton dacht ik.... hopelijk komt dit (relatief) snel goed voor hem!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.526
3.035
Werchter toonde al een nieuwe poster zojuist, bij eerste keer kijken. Nog geen bericht inderdaad. Ik zou er niet op rekenen dat er een vervanger wordt aangekondigd vandaag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Tis Werchter, ik verschiet van weinig.
Yubgblud is toch in de verste verte geen sub op Werchter? Werchter doet weleens rare dingen maar zeker dit jaar zou dat echt niet nosig moeten zijn. Zet dan een Snow Patrol neer ofzo. Genoeg hits en past bij de rest van de zero acts.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Voor het evenwicht zouden ze allicht iets met gitaren als vervanger kunnen nemen, maar tussen namen als ID, TOP, Yungblud en Maneskin past iets Belgisch ook heel goed... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.172
4.318
Yubgblud is toch in de verste verte geen sub op Werchter? Werchter doet weleens rare dingen maar zeker dit jaar zou dat echt niet nosig moeten zijn. Zet dan een Snow Patrol neer ofzo. Genoeg hits en past bij de rest van de zero acts.
Het is geen last minute annulering, dus geen aanleiding imo dat Yungblud doorschuift. En Werchter zal het ook wel al wat langer weten. Dus ik ga er vanuit dat er een goede vervanger komt.
Snow Patrol zal wel passen op die dag, maar imo een beetje een zouteloze vervanger.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Vanwaar eigenlijk sowieso die hype rondom Faith no More.
Ik heb ze een keer op pinkpop gezien en vond het eigenlijk alles behalve spannend.
Kom maar door met die vervanger, haha ( en sterkte aan de zanger, als daar de oorzaak van de cancel ligt ;) )
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.172
4.318
Voor het evenwicht zouden ze allicht iets met gitaren als vervanger kunnen nemen, maar tussen namen als ID, TOP, Yungblud en Maneskin past iets Belgisch ook heel goed... ;)
Gitaren? Dan weet ik er nog wel eentje. De vorige keer verving FNM de Foo fighters toen Dave zijn been brak. Dus logischerwijs kunnen we nu de Foo’s verwachten! ?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ze hebben nog tijd genoeg op FNM te vervangen, dus ik verwacht daar toch wel iets. Misschien een mooie plek voor dEUS?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Gitaren? Dan weet ik er nog wel eentje. De vorige keer verving FNM de Foo fighters toen Dave zijn been brak. Dus logischerwijs kunnen we nu de Foo’s verwachten! ?
Godsamme, krijg ik dan echt zoveel artiesten op RW voorgeschoteld die ik allemaal al ga zien?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.020
8.663
Vanwaar eigenlijk sowieso die hype rondom Faith no More.
Ik heb ze een keer op pinkpop gezien en vond het eigenlijk alles behalve spannend.
Kom maar door met die vervanger, haha ( en sterkte aan de zanger, als daar de oorzaak van de cancel ligt ;) )
Was er een hype? Ik ben zelf gewoon grote fan omdat ik ze echt subliem vond op Pukkelpop 2009 en RW15. Heerlijk dwarse band.

Probeer dat maar eens te vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.178
1.644
Ghost! Ghost! Ghost!!


....al zie ik Dua Lipa op zich ook wel goed op die main passen die dag. Of Angéle. Of....wie weet? We zien wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken