Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Parcels, die moeten afgelopen zomer toch een heel goeie indruk hebben nagelaten. Als je de verkoop van hun shows dit weekend ziet gekoppeld naar de vraag op Ticketswap.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Parcels, die moeten afgelopen zomer toch een heel goeie indruk hebben nagelaten. Als je de verkoop van hun shows dit weekend ziet gekoppeld naar de vraag op Ticketswap.
Ik heb ze beter gezien, maar blijft een ijzersterke liveband. Op Pinkpop stond de tent halfleeg, omdat Nothing But Thieves tegelijk speelde...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Zag ergens deze poster voorbij passeren op Twitter voor een lentefestival in Mexico. Geen idee of het een fake poster is, of een lek.

Als het dat laatste is, dan heeft dit festival wel een upgrade gekregen (en een extra dag), en dan vallen twee dingen me het meest op: Silk Sonic gaat touren (!) en Arcade Fire heeft z’n eerste festival van 2023 beet (!!). Billie Eilish is ook een gerucht voor de Lollapaloozas dus zou zomaar kunnen dat ze volgend jaar een festivaltour doet.

Maa nogmaals: kan fake zijn.

B12499CC-DCAE-4E8E-AC73-E80B8126A673.jpeg
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Die 'no publicar' staat achter de "31 maart" en achter de sponsors onderin, lijkt me vreemd. Fake, denk ik.

Voorts, waarom wordt er 'hier' gepost? Dit is een oud topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Lijkt me fake. Avril Lavigne staat op 12 april in Parijs voor de start van haar Europese tour. Zou ze dan op 1 april in Brazilië zitten voor een los concert op een festival....?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ook staat Sam Fender op de affiche en die heeft zijn hele tour gecanceld.....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Goed, dan is dat duidelijk. Meteen blij dat ik het 2023 topic niet vervuild heb met dit affiche.
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy en PJ

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zag ergens deze poster voorbij passeren op Twitter voor een lentefestival in Mexico. Geen idee of het een fake poster is, of een lek.

Als het dat laatste is, dan heeft dit festival wel een upgrade gekregen (en een extra dag), en dan vallen twee dingen me het meest op: Silk Sonic gaat touren (!) en Arcade Fire heeft z’n eerste festival van 2023 beet (!!). Billie Eilish is ook een gerucht voor de Lollapaloozas dus zou zomaar kunnen dat ze volgend jaar een festivaltour doet.

Maa nogmaals: kan fake zijn.

Bekijk bijlage 2532
Too good to be true. Lijkt me vrijwel zeker fake zelfs Glastonbury zou jaloers zijn op deze line up in de bovenste rijen.
 

GeertH

Nieuw lid
4 okt 2022
1
0
Depeche Mode heeft vandaag zijn tournee bekendgemaakt.
Daar hoort ook een passage bij in het Sportpaleis.
Maar opvallend, op 29 juni staan ze in Frankfurt en op 4 juli in Lyon.
Maar daartussen is er een 'gat', waardoor een passage op Werchter zomaar zou kunnen op zaterdag of zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken